printlogo


کد خبر: 171372تاریخ: 1395/11/13 00:00
اخبار

غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو با وجود دعوت، در اردوی تیم‌ملی حضور ندارد. دور جدید تمرینات تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از روز ششم بهمن‌ماه با حضور المپیکی‌ها آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد. کادر فنی تیم‌ملی به سهراب مرادی و کیانوش رستمی این فرصت را داد تا در هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری که هفتم بهمن‌ماه برگزار شده بود، شرکت کنند و سپس در اردو حاضر شوند که سهراب مرادی در اردوی تیم‌ملی قبل و بعد از مسابقات لیگ حضور داشت اما کیانوش رستمی در اردوی تیم ‌ملی شرکت نکرده و این غیبت هم تاکنون ادامه دارد. شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری قرار است امروز تشکیل جلسه دهد و درباره غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم‌ملی تصمیم‌گیری کند.

عنایتی: در 41 سالگی از 3 تیم پیشنهاد دارم!
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: اتفاقاتی در تیم ما رخ می‌دهد که اگر من نباشم بهتر است. ظاهرا بعضی‌ها احساس خطر می‌کنند و تصور می‌کنند حضور عنایتی برای آنها دردسرهایی ایجاد می‌کند. رضا عنایتی درباره آخرین وضعیت تیم صبای قم و مسائل مختلف گفت: امروز به محل تمرین رفتم و در کنار بازیکنان تمرین خوبی را انجام دادیم. در هر صورت باید با تیم تمرین می‌کردیم تا شرایط‌مان بهبود پیدا کند. عنایتی تأکید کرد: همیشه هرجایی که بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام داده ام ولی اینجا احساس بدی به من دست داده است. به نظر
یکی، دو نفر در اینجا احساس خطر کرده‌اند و من اصلا نمی‌خواهم اتفاق بدی برای آنها بیفتد. ان‌شاءالله فردا نشستی را برگزار خواهم کرد تا تکلیفم روشن شود. وی درباره مذاکراتش با پدیده به فارس گفت: خوشبختانه در 41 سالگی 3 پیشنهاد دارم؛ یکی از پدیده، یکی از سیاه‌جامگان و سپس نفت آبادان که جا دارد از فیروز کریمی و مدیریتش تشکر کنم ولی با توجه به شرایطی که دارم نمی‌توانم به نفت آبادان بروم، اگرنه دوست داشتم دوباره با فیروز کریمی کار کنم و اعتراف می‌کنم که ساختار فوتبالی من را کریمی عوض کرد.


Page Generated in 0/0046 sec