printlogo


کد خبر: 171375تاریخ: 1395/11/13 00:00
کوتاه از فوتبال

کاسیاس: توهین هواداران به رونالدو دردآور بود
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا گفت: متاسفانه باید بگویم هواداران رئال‌مادرید هرگز بهترین هواداران دنیا نیستند. توهین هواداران به رونالدو دردآور بود.
به گزارش فارس، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان پورتوی پرتغال در مصاحبه اختصاصی با اونداسرو برای هواداران رئال‌مادرید ابراز تاسف کرد و گفت: اینکه بگویم عده قلیلی از مردم هستند، دروغ است، کل برنابئو مرا هو کرد، هواداران رئال‌مادرید به من توهین می‌کردند و من که در 3 بازی پیاپی اشتباه کرده بودم به یاد 20 سال تلاش در تیم رئال‌مادرید می‌افتادم و افسوس می‌خوردم. وی ادامه داد: متاسفانه باید بگویم هواداران رئال‌مادرید هرگز بهترین هواداران دنیا نیستند. توهین هواداران به رونالدو دردآور بود. کدام بازیکن می‌تواند بیشتر از رونالدو در تاریخ فوتبال باشگاه رئال‌مادرید افتخارآفرینی کند؟ آیا باید او را به خاطر چند بدشانسی و برخورد چند باره توپ به تیر دروازه هو کرد؟ آیا انصاف است به رونالدو توهین کنند؟

زمان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تغییر کرد
زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر تغییر کرد. به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان دیدار 2 تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ برگزار می‌شود. ‏پیش از این قرار بود این دیدار ساعت ۱۷ برگزار شود.‏ همچنین با اعلام سازمان لیگ، دیدار 2 تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ رأس ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.‏

شکست مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با استویچف
یک سایت خبری خارجی از شکست مذاکرات والیبال ایران با استویچف خبر داد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت worldofvolley، در حالی که رادوستین استویچف بلغارستانی برای مذاکره با فدراسیون والیبال ایران به این کشور سفر کرده بود اما به نظر می‌رسد مذاکرات او با محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران شکست خورده است. استویچف گزینه اصلی هدایت والیبالیست‌های ایران بود اما طبق اعلام منابع موثق او درخواست یک قرارداد 4 ساله با فدراسیون ایران را داشته که این موضوع مورد قبول واقع نشده است. بنابراین فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ، مربی اهل مونته نگرو که به تهران سفر کرده است، مذاکرات خود را ادامه می‌دهد. با توجه به اینکه حضور نداشتن استویچف در ایران قطعی به نظر می‌رسد این مربی اهل مونته نگرو (کولاکوویچ) شانس زیادی برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال ایران دارد. خاویر وبر آرژانتینی و مائورو بروتوی ایتالیایی 2 گزینه دیگری هستند که منتظر مذاکره با فدراسیون والیبال ایران هستند. آندره جیانی ایتالیایی که پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی والیبال آلمان را پذیرفت دیگر گزینه تیم‌‌‌ملی والیبال ایران بود.

دژاگه: می‌خواهم برای خروج سریع از بحران به وولفسبورگ کمک کنم
اشکان دژاگه با امضای قراردادی 6 ماهه به وولفسبورگ تیم سابق خود بازگشت. او تاکید دارد با این تیم به دنبال خروج سریع از بحران است. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از یورو فوتبال، اشکان دژاگه با امضای قراردادی 6 ماهه به وولفسبورگ تیم سابق خود بازگشت. این بازیکن 30 ساله که پیش‌تر در العربی قطر بازی می‌کرد، درباره حضورش در وولفسبورگ گفت‌: از بازگشت به وولفسبورگ هیجان‌زده و خوشحال هستم. دلم برای بوندس‌لیگا تنگ شده بود. خیلی خوشحالم که بار دیگر به اینجا آمده‌ام و امیدوارم با عملکردم در زمین مسابقه بتوانم پاسخ اعتماد سران وولفسبورگ را بدهم. قرارداد اشکان دژاگه به مدت 6 ماه با وولفسبورگ امضا شده اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به طرفین اجازه می‌دهد در پایان این 6 ماه با رضایت طرفین، این قرارداد یک سال دیگر تمدید شود.


Page Generated in 0/0058 sec