printlogo


کد خبر: 171405تاریخ: 1395/11/14 00:00
اخبار

همزمان با ایام دهه فجر
رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند
همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با قرائت قرآن، غفران و رحمت و عفو الهی را برای آن مرحوم مسألت کردند. رهبر انقلاب اسلامی سپس در مرقد شهدای هفتم تیر و دولت، از مقام شامخ شهیدان والامقام بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر شهیدان بزرگوار تجلیل کردند. ایشان همچنین در مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آتش‌نشانان مؤمن و قهرمان که بتازگی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه خدمت شهید شدند، حضور یافتند و یاد و خاطره همه‌ این فداکاران با اخلاص را گرامی داشتند و علو درجات آنان را از درگاه خداوند مسألت کردند.

مردم با همه وجود از خدمتگزار با اخلاص قدردانی می‌کنند
دبیر شورای نگهبان از اقدام آتش‌نشانان و همکاران شهید آنها در فرونشاندن آتش حادثه پلاسکو تقدیر و تجلیل کرد. به گزارش شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، با تشکر از اقدام فداکارانه آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: براداران عزیزی که در قضیه پلاسکو حاضر شدند و برخی نیز به شهادت رسیدند، واقعاً جانفشانی کردند تا جان و مال مردم را نجات دهند. آنها خالصانه  ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند. وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب و حضور مردم در تشییع شهدای آتش‌نشان تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در این رابطه پیام بسیار جانانه‌ای دادند. مردم هم واقعاً آمادگی دارند و اگر ببینند اخلاص در کسانی و جریانی هست که اهداف سیاسی ندارند و واقعاً قصد خدمتگزاری دارند، با همه وجودشان از آنها قدردانی می‌کنند. دبیر شورای نگهبان با ابراز ناراحتی از بی‌توجهی برخی مسؤولان به نیازهای مردم تاکید کرد: بعضی همانند این آتش‌نشانان فداکار با اینکه ممکن است خانواده و فرزندان‌شان یتیم شوند و آسیب ببینند، برای خدمت به مردم از جان مایه می‌گذارند اما عده‌ای به غارتگری از بیت‌المال مشغول می‌شوند و با حقوق‌های نجومی مشکلات مردم را به روی مبارک هم نمی‌آورند. این جریانات موجب ناراحتی جامعه است.

استقبال خوبی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب شده است
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تا اینجا که جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل گرفته، استقبال خوبی صورت گرفته است. به گزارش تسنیم، یحیی آل‌اسحاق عصر دیروز در نخستین نشست مجمع اصناف این جبهه در تهران گفت: رکود، بیکاری، معیشت مردم، فساد، نظام بانکی، محیط‌زیست و صندوق بازنشستگی از جمله مشکلات در حوزه اقتصاد کشور است. با وجود این نگرانی‌ها از یک سال گذشته، نیروهای دلسوز انقلاب دور یکدیگر جمع شده و جبهه مردمی نیروهای انقلاب را شکل دادند. وی با اشاره به تهدیدات خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هر ادبیاتی که وارد می‌شوند به دنبال نابود کردن آن هستند. به طور مثال در چند روز گذشته ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا اعلام کرد هر آنچه اوباما رئیس‌جمهور سابق تصویب کرده او اجرا می‌کند. عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات نبوده است، اظهار کرد: موضوع اصل انقلاب است و اگر نیروهای انقلابی با الزامات آن به صحنه نیایند قطعا خطر جدی‌تر می‌شود. آل‌اسحاق با تاکید بر اینکه نمی‌توان در برابر تهدیدات ساکت بود، گفت: الان وقت گلایه نیست، باید دور هم جمع شویم تا این تهدیدات را از بین برده و میراث موجود را حفظ کنیم.
 


Page Generated in 0/0055 sec