printlogo


کد خبر: 171406تاریخ: 1395/11/14 00:00
اخبار

روحانی فروردین‌ماه در مسکو با پوتین دیدار می‌کند
معاون سفیر ایران در مسکو سفر حسن روحانی به فدراسیون روسیه در ماه مارس به منظور دیدار و گفت‌وگو با پوتین را تایید کرد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، در پی اخبار منتشرشده مبنی بر سفر حسن روحانی به مسکو در اواخر ماه مارس (فروردین‌ماه) «احمد حیدریان» معاون سفیر ایران در فدراسیون روسیه این خبر را تایید کرد. معاون سفیر ایران روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با این خبرگزاری عنوان کرد: ما تایید می‌کنیم که حسن روحانی رئیس‌جمهوری قصد دارد در ماه مارس (فروردین) برای دیدار و گفت‌وگو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به مسکو سفر کند.

دولت را با نگاه امنیتی نمی‌توان اداره کرد
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: با نگاه امنیتی و40 سال دیدگاه سنتی نمی‌توان دولت را اداره کرد. مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس نهم در جمع مردم شهرکرد با اشاره به نگاه میرزا ملکم‌خانی مدرن گفت: ما امروز با پدیده جدیدی مواجه شده‌ایم و آن این است که برخی برای کشور نسخه
میزرا ملکم‌خانی می‌پیچند. در همین پرونده هسته‌ای برخی بی‌شباهت به «مستر جیکاک» نیستند. وی با اشاره به لزوم وحدت و دشمن‌شناسی در اداره کشور در شرایط فعلی، گفت: جریان انقلابی  با سعه‌صدر و وحدت،  بدون تخریب و تضعیف یکدیگر درصدد اصلاح و تعامل و تقویت یکدیگر باشند. امروز نام و یاد شهدا را باید با کار و تلاش مجاهدانه برای این مردم زنده نگه داشت. نماینده مردم تهران در مجلس نهم خاطرنشان کرد: مدیریت امنیتی دولت یعنی فرصت‌ها را تهدید دیدن و کاهش دادن افق دید ملت نسبت به اهداف متعالی کشور. با نگاه امنیتی و 40 سال دیدگاه سنتی نمی‌توان دولت را اداره کرد. وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: وعده‌های پسابرجامی دولت و اعتماد به دشمن منجر به رکود و بی‌تصمیمی می‌شود. این یک فرض اشتباه است که مدیران با سابقه و کهنه‌کار در هر کاری معمولا موثرتر از مدیران جوان، عمل می‌کنند. نماینده مجلس نهم در پایان خاطرنشان کرد: نیازمند یک نظام گسترده تأمین اجتماعی هستیم و نباید کسی در این کشور نگران پیری یا از پا افتادگی خود باشد. بازوی جوانان به پشتوانه پند پیران محور پیشرفت ایران عزیزمان خواهد بود.

دفاع پزشکیان از صفدرحسینی در حق نجومی بگیران ظلم کردیم!
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی می‌گوید در حق مدیران دارای فیش‌های نجومی ظلم شده است. مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد گفت: دولت در رابطه با فیش‌های حقوقی اشتباه کرد. نباید به این سادگی با مدیرانش برخورد می‌کرد. مگر آن مدیر گفته بود این مقدار حقوق را به من بدهید؟  وی با اشاره به صفدر حسینی که ماهانه 57 میلیون حقوق دریافت می‌کرده، افزود: آقای دکتر صفدر حسینی خودش مدارکش را به من نشان داده بود و قبل از آغاز این ماجرا اعلام کرده بود این حقوق‌ها زیاد است. ما در حق چنین آدم‌هایی ظلم کردیم.  نایب رئیس مجلس ادامه داد: خود صفدر حسینی اعلام کرده بود من این پول را نمی‌خواهم، مدارکش هم موجود است. حالا آمده‌اند می‌گویند چرا این پول را گرفته‌ای؟ به فرد گیرنده چه ارتباطی دارد؟ آن نهادی که این مقدار حقوق را مصوب کرده باید پاسخگو باشد.  پزشکیان تصریح کرد: بعد هم برای اینکه در جامعه بگویند ما با حقوق‌بگیران برخورد می‌کنیم یک عده از مدیران لایق را اخراج می‌کنند برای اینکه از هجمه‌ها بکاهند.


ولایتی رئیس هیأت‌امنای دانشگاه آزاد شد
علی‌اکبر ولایتی جایگزین آیت‌الله هاشمی در ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جلسه عصر دیروز اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی علی‌اکبر ولایتی به اتفاق آرا به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد. پیش از این ولایتی با حکم مقام معظم رهبری مسؤولیت ریاست هیات موسس این دانشگاه را برعهده گرفته بود. وی جایگزین آیت‌الله هاشمی در ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی شده است.


Page Generated in 0/0054 sec