printlogo


کد خبر: 171413تاریخ: 1395/11/14 00:00
سرخط خبر

 سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متخلفان به عنوان ترخیص‌کار و اظهار‌کننده با استفاده از کارت بازرگانی چند شرکت و خلاف اظهاری اقدام به واردات کاغذ دیواری به جای کوکوپیت (خاک پوست نارگیل) کرده‌اند.
 مارتین پلاتا، معاون وزیر خارجه چک از ایجاد یک خط اعتباری ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از فعالان اقتصادی جمهوری چک که با ایران وارد همکاری می‌شوند خبر داد.
 نرخ تورم سالانه و تورم نقطه به نقطه در مناطق روستایی براساس اعلام مرکز آمار ایران در دی‌ماه به 1/7 درصد رسید که یک دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.
 مدیرکل کار استان تهران با اشاره به ثبت‌نام ۱۳۷۰کارگر بیکارشده پلاسکو برای دریافت بیمه بیکاری، از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای پرداخت بیمه بیکاری به این افراد خبر داد.
 معاون وزیر کار با اشاره به برقراری جلسات ستاد مزد ۹۶ از هفته آینده گفت: حداقل هزینه سبد معیشت کارگران با مشارکت انستیتوی تغذیه تعیین می‌شود و در حداقل مزد سال آینده کارگران لحاظ خواهد شد.
 معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: قرار است بزودی روزانه ۲ هزار لاشه گوشت گوسفندی گرم از روسیه وارد چرخه توزیع این کالا در مراکز عمده عرضه گوشت قرمز با هدف کاهش قیمت آن شود.
 براساس اعلام گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده‌فروشی برخی مواد خوراکی از سوی بانک مرکزی قیمت گروه لبنیات در یک‌سال منتهی به 8 بهمن 9/7 درصد، برنج 3/33 درصد، حبوب 7/21 درصد، میوه‌های تازه 6/18 درصد، گوشت قرمز 4/7 درصد، گوشت مرغ 3/13 درصد، قند و شکر 1/24 درصد، چای 9/13درصد و روغن نباتی 4/8 درصد افزایش و نرخ گروه تخم‌مرغ 4/14 و سبزی‌های تازه 3/7 درصد کاهش یافته است.
 رئیس کل بانک مرکزی گفت: در هیچ زمانی حتی در زمان قبل از تحریم، ارز صادرات نفت وارد کشور نمی‌شد و در حساب‌های بانک مرکزی در خارج از کشور می‌ماند.
 


Page Generated in 0/0054 sec