printlogo


کد خبر: 171442تاریخ: 1395/11/14 00:00
اخبار

پیروزی داغ منصوریان در برف و بوران تبریز
استقلال در پیروزی‌های 3 گله هت‌تریک کرد
تیم فوتبال استقلال بیستمین دیدار خود در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در زمین برفی ورزشگاه یادگار امام با پیروزی به پایان برد تا به طور موقت سوم شود. هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر دیروز با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این بازی با برتری ۳ بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. علی قربانی(۴۳)، مجتبی حقدوست(۷۷) و امید نورافکن (۹۳) برای استقلال گل زدند. نیمه اول این دیدار در هوایی سرد و زمین برفی با توپ سفید رنگ(!) برگزار شد و به واسطه شرایط بد جوی 2 تیم موقعیت‌های زیادی را خلق نکردند اما شاگردان منصوریان در معدود موقعیت‌های خود توانستند به گل برتری دست پیدا کنند. شروع نیمه دوم با تهیه توپ قرمز رنگ از سوی مسؤولان برگزاری همراه بود اما در کیفیت بازی 2 تیم تغییری ایجاد نشد و همان روند نیمه اول بر بازی حاکم بود. با این حال استقلالی‌ها از موقعیت‌های کم خود بهترین استفاده را کردند و توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند و در ثانیه‌های پایانی گل سوم را هم وارد دروازه حریف قعرنشین کردند تا با خیالی راحت به مصاف السد بروند. استقلال با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و موقتا و قبل از برگزاری سایر دیدارهای هفته بیستم به رده سوم صعود کرد. این بهترین جایگاه استقلال در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تا این هفته است.  تیم فوتبال ماشین‌سازی هم که فرهاد کاظمی را از چند هفته پیش به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود با ۱۰ امتیاز همچنان در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.

وطن‌خواه:
مظلومی سرمربی ما نیست
در حالی مظلومی ادعا کرده به عنوان سرمربی جدید پدیده انتخاب شده است که اعضای هیات‌مدیره از توافق وی با مدیرعامل برکنارشده خبر می‌دهند.  در حالی هادی برگی‌زر، مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد که گفته می‌شود وی سمتی در باشگاه ندارد.  جلسه هیات‌مدیره پدیده مشهد 10 روز پیش تشکیل شده و هادی برگی‌زر از هیات‌مدیره کنار گذاشته شده است. همچنین حامد واعظ‌زاده‌خراسانی به عنوان رئیس هیات‌مدیره انتخاب شده اما هنوز کارهای قانونی‌اش در اداره ثبت شرکت انجام نشده است. بنابراین برگی‌زر در روزهای پایانی حضورش در باشگاه پدیده این تصمیم را گرفته تا به نوعی پاسخ هیات‌مدیره را به برکناری‌اش داده باشد، چرا که برگی‌زر پیش از این نیز پیشنهاد حضور مظلومی را در هیات‌مدیره مطرح کرده بود اما تمام اعضا با قاطعیت پاسخ منفی داده بودند.  همچنین وطن‌خواه یکی از اعضای هیات‌مدیره قرار است بزودی جای برگی‌زر را در سمت مدیرعاملی باشگاه بگیرد.  وطن‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پشت پرده انتخاب مظلومی گفت: مظلومی سرمربی تیم نیست و ما در نامه‌ای که به فدراسیون زدیم اعلام کردیم مهاجری همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و جلوی ثبت
قراردادش را بگیرند.

علی مراد رستمی‌کیا:
9 تیم به‌علاوه ایران در جام جهانی هنرمندان شرکت می‌کنند
علی مرادرستمی‌کیا حامی مالی مسابقات جام‌جهانی هنرمندان که از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان همدان است می‌گوید در راستای اقتصاد مقاومتی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به چالشی که برای استان در بزنگاه اعطای میزبانی به همدان پیش آمد وارد عرصه شدم و اجازه ندادم این رویداد مهم از همدان به جزایر کیش و قشم برود. در حال حاضر برنامه‌های فرهنگی برای تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از سوی ما برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری فدراسیون ورزش هنرمندان و همچنین دیگر نهاد‌های مسؤول میزبانی درخور ایران اسلامی و همچنین شهر کهن  همدان داشته باشیم. او همچنین با اشاره به مشکلاتی که در راه رسیدن به این هدف وجود دارد اظهار امیدواری کرد با همکاری‌های سازنده میان دست‌اندرکاران این رویداد فرهنگی- ورزشی، همدان  به الگوی برگزاری اینگونه رویداد‌ها مبدل شود. رستمی‌کیا در همین حال تاکید کرد: درباره برنامه‌های اصلی و رسمی این رویداد با حامی مالی هماهنگی صورت نگرفته است و برای بهتر برگزار شدن این مسابقات لازم است همه ما دست در دست هم دهیم. وی در پایان گفت: 9 تیم به‌علاوه ایران در جام جهانی هنرمندان شرکت می‌کنند.


Page Generated in 0/0151 sec