printlogo


کد خبر: 171508تاریخ: 1395/11/16 00:00
پایان آمریکا

لوئیس فراخان، رهبر معنوی جنبش سیاهان ایالات متحده خواهان نابودی میراث اوباما شد
خدا ترامپ را برای نابودی آمریکا فرستاد!
لوئیس فراخان، رهبر معنوی جنبش سیاهان آمریکا با کنار رفتن باراک اوباما از قدرت، خواستار نابودی میراث مزورانه رئیس‌جمهور پیشین دموکرات توسط دونالد ترامپ شد.
این رهبر 83 ساله جنبش تلفیقگرایانه و عمدتاً آفریقایی- آمریکایی «امت اسلام»، اوباما را متهم کرد به جامعه سیاه این کشور خیانت کرد، چرا که آنها را به همجنس‌بازها، جهودها (حامیان اسرائیل) و میراث خود فروخت. اگر چه این پیرو قدیمی مالکوم ایکس، نخستین رهبر جنبش مسلمانان آفریقایی‌تبار آمریکا حامی ترامپ و حزب جمهوری‌خواه نیست اما در سخنرانی‌اش در کلیسای معبد باپتیست واشنگتن دی‌سی بشدت به آنچه اوباما میراث خود می‌خواند تاخت. او ادعاهای نخستین رئیس‌جمهور سیاهپوست ایالات متحده را شکست خورده خواند، چرا که زادگاه اوباما، شیکاگو در پایان 8 سال صدارت او در کاخ سفید در بدترین وضعیت خشونت و سقوط اقتصادی به سر می‌برد. فراخان در این سخنرانی با لحنی خشم‌آلود خطاب به اوباما گفت: «مردم تو(سیاهان) دارند در خیابان‌ها زجر می‌کشند و می‌میرند. تو میراثت را از طریق (خدمت) به مردم سیاه به دست نیاورده‌ای».
جالب اینکه با وجود مواضع ضد اسلامی ترامپ و حامیانش، تارنمای بریتبارت نیوز که توسط طرفداران دوآتشه جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور جدید آمریکا اداره می‌شود به نقل سخنان اخیر فراخان پرداخته است.  رهبر جنبش «امت اسلام» همچنین اوباما را به خاطر توجه بیش از اندازه بر انتقاد از نامزد جمهوری‌خواهان و تبلیغات بیش از اندازه درباره میراث خود زیر سوال برد و دعا کرد میراث اوباما توسط ترامپ نابود می شود. او در عین حال دیدگاهی منفی درباره رئیس‌جمهور جدید دارد اما سعی می‌کند به طور مستقیم با دولت ضد اسلامگرای جدید واشنگتن مواجه نشود.
فراخان اخیرا در ویدئویی که در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده است، به کنایه ترامپ را «مامور پروردگار» خوانده البته ماموری که برای نابودی آمریکا از طریق راه‌انداختن جنگ جهانی گسیل شده است.
بانفوذترین رهبر رنگین‌پوستان آمریکا در این ویدئو می‌گوید: «حالا او (ترامپ) رئیس‌جمهوری است که نمی‌دانند با او چه کنند چون رسانه‌ها به عنوان نیرویی برای بالابردن یا پایین آوردن چهره‌ها خود با دهان بدگوی مردی که مهم‌ترین جایگاه سیاسی جهان را تصاحب کرده است خوار و خفیف شده‌اند. پس آری روزگاری نو رسیده است و آنها باید با حقیقت رودررو شوند. آقای ترامپ، مامور خداست تا نابودی و سرافکندگی را برای آمریکا بیاورد...  با آنکه او می‌خواهد آن(آمریکا) را دوباره بزرگ کند اما اگر برجام را از بین ببرد و تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع کند آنوقت ما به سوی یک جنگ دیگر خواهیم رفت، جنگی که توسط اسرائیل برپا می‌شود و جنگی که پای چین و روسیه و اروپا نیز به آن باز خواهد شد. دنیای غرب در چنین جنگی به طور کامل نابود می‌شود و دنیایی کاملا جدید در افق پدیدار خواهد شد».

نماز جماعت بی‌سابقه در خیابان‌های نیویورک
طی یک اقدام بی‌سابقه در خیابان‌های قلب نیویورک نماز جماعت برپا شد. به گزارش رویترز، جامعه یمنی‌های مقیم آمریکا طی فراخوانی، شامگاه پنجشنبه مغازه‌‌های خود را در نیویورک بستند و علاوه بر برگزاری تظاهراتی گسترده علیه فرمان منع ورود مسلمانان به ایالات‌ متحده، در منطقه بروکلین نماز مغرب و عشا را به جماعت برگزار کردند. پس از فراخوان گروه‌های مسلمان در شبکه‌های اجتماعی و جامعه یمنی‏‎های مقیم آمریکا، بیش از یکهزار مغازه از ساعت 20 روز پنجشنبه فعالیت خود را در نیویورک
متوقف کردند.


Page Generated in 0/0070 sec