printlogo


کد خبر: 171594تاریخ: 1395/11/18 00:00
اخبار

تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار نخواهد شد. آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری برای تعیین جایگزین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار نخواهد شد. وی گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری با انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان بوده و دلیلی ندارد انتخابات میان‌دوره‌ای آن با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود.

اگر تورم 8 درصد است چرا بهره 28 درصدی از مردم می‌گیرید؟
عضو هیات‌رئیسه مجلس نهم گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می‌کنید تورم 8 درصد است پس چرا 28 درصد از مردم بهره وام می‌گیرید؟ مهرداد بذرپاش در جمع مردم بوئین‌زهرا و شال گفت:‌ دعوای دنیای استکبار و غرب با انقلاب اسلامی، در کارآمدی نظام و حاکمیت اسلامی است و آنان این را خوب فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی بعد از 4 دهه توانسته است برای جهان الگوی انقلاب و مقاومت باشد. بذرپاش تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای که خود دائما در مناصب گوناگون بوده‌اند و از برکت انقلاب اسلامی به اینجا رسیده‌اند، این را نفهمیده‌اند و با تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری وصف‌ناپذیر مردم را دلسرد کردند و الگوی انقلاب را مخدوش. برخی‌ با یک اخم آمریکا لباس غیرت را از تن‌شان درمی‌آورند و لباس ذلت به تن می‌کنند. وی افزود: شکننده‌بودن برخی دولتمردان در برابر مشکلات و سختی‌ها یکی از مسائل اصلی کشور است. باید در مسیر آرمان‌های ملت جلوتر از مردم بود و نه همیشه در پس مردم پنهان شد و علاوه بر همراهی نکردن مانع هم ایجاد کرد. معاون رئیس‌جمهور سابق در ادامه با اشاره به وضعیت نظام بانکی کشور گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می‌کنید تورم 8 درصد است پس چرا 28 درصد از مردم بهره وام می‌گیرید؟

برخی اساتید مدعو خارجی «جاسوس» هستند
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: حضور اساتید خارجی در کشور ما که بعضا در سازمان‌های جاسوسی عضویت دارند می‌تواند در بستر تعامل علمی در حوزه جاسوسی نقش‌آفرینی کند. به گزارش تسنیم، سردار غلامرضا جلالی در نخستین همایش نظام سلطه و جریان نفوذ با بیان اینکه نفوذ در 3 سطح راهبردی، عملیاتی و اجرایی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در سطح راهبردی رهبران در سطوح عالی کشورها مورد هدف هستند و در سطح عملیاتی، مدیران مدنظر قرار می‌گیرند همچنین در سطح اجرایی سعی می‌شود از بخش‌های اجرایی مانند بخش‌های کارآفرینی بهره گرفته شود. وی با بیان اینکه نفوذ در حوزه علمی یکی از اهداف مهم دشمن است، عنوان کرد: بازدیدهای علمی می‌تواند نفوذ علمی را در بستر تعامل آشکار برقرار کند و حضور اساتید خارجی در کشور ما که بعضا در سازمان‌های جاسوسی عضویت دارند نیز می‌تواند در بستر تعامل علمی در حوزه جاسوسی نقش‌آفرینی کند.
 
نفرین بر کسانی که به آمریکا لبخند می‌زنند
رئیس سازمــان بسیـج مستضعفین با یادآوری جنایات دشمن در طول 8 سال دفاع‌مقدس گفت: آیا امروز ما حق داریم به آمریکا لبخند بزنیم؟ اف و نفرین بر کسانی که این اقدامات آمریکا را دیده‌اند و حال لبخند می‌زنند. سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در همایش فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تالار فردوسی دانشگاه تهران ادامه داد: امروز برخی‌ها یادشان رفته دشمن در آن 8 سال با ما چه کرد. هنوز استخوان‌های بچه‌های ما را می‌آورند و پیکر برخی رزمندگان هنوز هم پیدا نشده است. غیب‌پرور با بیان اینکه دشمنی‌های آمریکا با ایران به هیچ‌وجه کم نشده است، گفت: لازم نیست برخی احساساتی شوند چرا رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا ما را به آن کشور راه نمی‌دهد و ویزا نمی‌دهد. کجای این جای تعجب دارد؟ کدام رئیس‌جمهور آمریکا با ایران خوب بوده است؟ اینها اصلا مهم نیست.


Page Generated in 0/0047 sec