printlogo


کد خبر: 171652تاریخ: 1395/11/19 00:00
اخبار

خون و خونریزی در لیگ فوتبال اکوادور
دیدار 2 تیم فوتبال پرطرفدار اکوادور به خاطر درگیری شدید هوادارانش لغو شد. نیروهای امنیتی اکوادور مجبور شدند بازی بارسلونا با ماکارا، 2 تیم پرطرفدار لیگ برتر این کشور را به خاطر درگیری شدید هواداران‌شان لغو کنند. با آغاز این بازی هواداران این دو تیم شروع به درگیری کردند تا جایی که کنترل اوضاع از دست نیروهای امنیتی خارج شد و ده‌ها نفر در این درگیری‌ها مجروح و زخمی شدند. پلیس در نهایت مجبور شد این بازی را لغو و درهای اضطراری را برای خروج هواداران باز کند.

کولاکوویچ سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران شد
هیات‌رئیسه فدراسیون والیبال با انتخاب کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم‌ملی موافقت کرد. هیات‌رئیسه فدراسیون والیبال در جلسه عصر یکشنبه خود برنامه‌های استویچف و کولاکوویچ را بررسی کرد و در نهایت تصمیم به جذب کولاکوویچ مونته‌نگرویی گرفت. با موافقت هیات رئیسه، فدراسیون والیبال برای نهایی کردن قرارداد خود با این مربی اقدامات لازم را انجام می‌دهد. براساس مصوبه هیات‌رئیسه فدراسیون والیبال، این مربی برای 4 سال به صورت 2 دوره 2 ساله تا پایان المپیک ۲۰۲۰ هدایت مردان والیبال ایران را به عهده می‌گیرد که در صورت رضایت از عملکرد وی در 2 سال اول، این همکاری 2 سال دیگر تمدید می‌شود.

بنگر از تراکتورسازی اخراج می‌شود؟
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شاید از این تیم کنار گذاشته شود. محسن بنگر بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در رختکن با امیر قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد. مدافع باتجربه سرخپوشان در حالی در این مسابقه به میدان رفت که از نظر قلعه‌نویی آماده بازی کردن نبود اما با اصرار وی، در نهایت سرمربی تراکتورسازی از این بازیکن در قلب خط دفاع استفاده کرد که البته او نیز  عملکرد خوبی نداشت. قرار است مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بزودی درباره بنگر تصمیم بگیرد و برخی اتفاقات رقم‌خورده، حتی او را در آستانه اخراج قرار داده است. باید دید بنگر در نهایت از تراکتورسازی اخراج خواهد شد یا اینکه همه چیز با یک جریمه به پایان می‌رسد.

سپاهان به دنبال جذب روزبه چشمی
مسؤولان باشگاه سپاهان در حال مذاکره با روزبه چشمی، هافبک استقلال هستند. باشگاه سپاهان با توجه به داشتن 2 جای خالی در لیست بازیکنان خود، می‌تواند 2 بازیکن آزاد را جذب کند. سپاهان در مهلت زمان قانونی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تنها موفق به جذب سرور جباروف شده بود و حالا در حال مذاکره با هافبک استقلال است تا دومین  خرید خود را نیز از آبی‌پوشان تهرانی انجام دهد. مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم با تایید مذاکره با روزبه  چشمی، عنوان کرد: ما به دنبال این بازیکن هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط، چشمی را به عنوان بازیکن آزاد جذب می‌کنیم.

هافبک سابق ملوان در پرسپولیس
هافبک میانی سابق تیم ملوان بندر انزلی با عقد قراردادی یک‌ونیم ساله به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شهاب کرمی که متولد اسلام‌آباد غرب است و سابقه بازی در تیم‌هایی چون فولاد اهواز و ملوان بندر انزلی را دارد، روز یکشنبه با عقد قراردادی برای یک و نیم فصل به پرسپولیس پیوست. این بازیکن ۲۶ ساله که قهرمانی لیگ برتر و بازی‌های ملی را در کارنامه دارد به این ترتیب حداقل تا پایان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد داشت.

کمانداران جوان همچنان بدون ویزای آمریکا
رئیس فدراسیون تیروکمان در رابطه با وضعیت اعزام تیم‌ملی تیروکمان جوانان و نوجوانان به مسابقات جام جهانی آمریکا گفت: تا این لحظه ویزایی برای اعزام کمانداران به مسابقات جام‌جهانی آمریکا صادر نشده است. محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران نوجوان و جوان برای شرکت در مرحله چهارم رقابت‌های جام‌جهانی آمریکا، اظهار کرد: در حالی که تیم‌‌‌ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان برای شرکت در مرحله پایانی جام‌جهانی رقابت‌های داخل سالن تیروکمان که 22 بهمن در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، باید فردا (سه‌شنبه 19 بهمن) عازم آمریکا شود، تا این لحظه ویزایی از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان برای کمانداران ایران صادر نشده است.


Page Generated in 0/0045 sec