printlogo


کد خبر: 171729تاریخ: 1395/11/20 00:00
کوتاه و گویا

  خسروانی، دبیر ستاد بحران شهرداری منطقه 6 از تهیه شناسنامه مخاطراتی برای 42 مدرسه و تقسیم آنها به 3 دسته مدارس دسته قرمز و پرخطر، مدارس دسته نارنجی با مخاطرات کمتر و مدارس دسته سبز خبر داد.
  چارت سازمانی جدید موزه ملی علوم و فناوری پس از طی مراحل کارشناسی با تصویب مرکز هیات امنا و امضای دکتر فرهادی، وزیر علوم جهت اجرا به موزه علوم و فناوری ابلاغ شد.
  همزمان با مراسم جشن پیروزی انقلاب که به میزبانی شورایاران منطقه 15 شهرداری تهران و با حضور دکتر طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و دکتر انجمنی شهردار منطقه برگزار شد، از خانواده‌های 22 شهید مدافع حرم ساکن این منطقه تجلیل شد.
  رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در مراسم افتتاح پنجمین پایگاه خدمات اجتماعی شهر تهران در میدان راه‌آهن گفت: ارائه خدمات مشاوره و مددرسانی به مددجویان با استفاده از تجربیات دانش‌بنیان می‌تواند تأثیرگذاری واقعی را در فضای محله داشته باشد و کار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
انجام شود.
  به منظور توسعه مهارت‌آموزی بانوان اولین همایش شیرینی‌پزی به میزبانی اداره بانوان شهرداری منطقه 3 در مجموعه شهربانو با حضور زنان سرپرست خانوار متقاضی از مناطق بیست‌ودو گانه پایتخت برگزار شد.
  غلامی، معاون امور فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه 7 با اشاره به افتتاح مرکز طب سنتی در این منطقه گفت: طب سنتی، مورد علاقه مردم، موثر، کم‌هزینه و مطابق با فرهنگ مردم ایران است که می‌تواند برای کشور کارآفرین باشد.
  مشاور ارشد شهردار بوداپست و مدیر کل حمل‌ونقل و ترافیک این شهر در رأس هیاتی از کشور مجارستان، طی بازدید از تجهیزات و امکانات متروی تهران و آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات آن، ساختار عظیم و در عین ‌حال منسجم متروی پایتخت را تحسین کردند.
  رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره‌بار از تجهیز و بهسازی ۴۶ بازار میوه و تره‌بار خبر داد و اظهار داشت: تا پایان سال جاری 155 پروژه عمرانی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تامین اعتبار شده و تا پایان سال به بهره‌برداری
 خواهد رسید.
  همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عکس‌های منتخبی از آثار هنرمند جانباز «داوود عامری» از 17 تا 30 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح تا 21 در گالری فکه باغ موزه دفاع‌مقدس در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


Page Generated in 0/0055 sec