printlogo


کد خبر: 171777تاریخ: 1395/11/21 00:00
اخبار

کنایه جالب سیمئونه به داور و بارسلونا
سرمربی اتلتیکومادرید در پی حذف از جام حذفی اسپانیا به نمایش بارسلونا و عملکرد داور کنایه زد. ‌به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، اتلتیکومادرید با وجود برتری بر بارسلونا در دیدار برگشت نیمه‌نهایی کوپادل‌ری نتوانست نتیجه‌ بازی رفت (2 بر یک) را جبران کند و از صعود به فینال باز ماند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: باید به بارسلونا تبریک بگویم که بخوبی بازی را هدایت کرد. بارسلونا از لحاظ فردی برتر بود. در فوتبال یک بازیکن می‌تواند نتیجه‌ را تغییر بدهد. در تمام بازی فرصت جبران نتیجه را داشتیم. ۳۵ ‌دقیقه ابتدایی خوب ظاهر شدیم. سعی کردیم به حریف آسیب برسانیم. به تیم خود افتخار می‌کنم. پس از 5 سال این چنین به رقابت ادامه‌ دادن کار آسانی نیست. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. از این رقابت‌ها سربلند حذف شدیم. هنوز 3 ماه فوق‌العاده‌ باقی‌ مانده است و می‌توانیم همچون این دیدار در دیگر بازی‌ها هم ظاهر شویم. سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: زمانی که شکست‌های اینچنینی را تجربه می‌کنیم، یک چیز خوبی در تیم باقی‌ می‌ماند. سه‌شنبه‌شب احساس سال گذشته را داشتم. پس از ضربه‌هایی که خوردیم، توانستیم روند صعودی داشته باشیم. اگر هوادار اتلتیکو بودم به تیم خود افتخار می‌کردم و یکشنبه به ورزشگاه می‌رفتم تا از تیم خود حمایت کنم. دوست داشتم در فینال حضور داشته باشم حتی با یک نمایش بد اما این اتفاق نیفتاد. سیمئونه پس از نشست خبری از داوری انتقاد کرد و گفت‌: داوران می‌توانند مانند بازیکنان اشتباه کنند اما بازیکنان زمانی که اشتباه می‌کنند، جریمه می‌شوند ولی برای داوران این اتفاق نمی‌افتد. می‌دانستم که در لیگ قهرمانان شانس‌مان نسبت به دیگر رقابت‌ها بیشتر است.

توبیخ بازیکنان با موهای نامتعارف در امارات
فدراسیون فوتبال امارات با بازیکنانی که از مدل‌های موی سر نامتعارف استفاده می‌کنند برخورد جدی می‌کند. به نقل از elsport، فدراسیون فوتبال امارات در اقدامی جالب به 46 بازیکن در رده‌های سنی مختلف درباره مدل موهای عجیب و غریب و نامتعارف آنها هشدار داد.
در بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات آمده است: چنانچه یک بازیکن مدل موی نامتعارف داشته باشد یا موهای خود را رنگ کرده و از گوشواره استفاده کند هشدار جدی به او داده می‌شود و در صورت تکرار با محرومیت و جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

آمریکا با جردن باروز و کایل اسنایدر در راه ایران
ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی اعلام شد. رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، روزهای 28 و 29 بهمن‌ماه با حضور 8 کشور برتر کشتی آزاد جهان در سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. ترکیب تیم آمریکا که با تیم‌های روسیه، گرجستان و آذربایجان در گروه A این رقابت‌ها حضور دارد، به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: آنتونی راموس- ناشون گارت
61 کیلوگرم: جیسون نیس
65 کیلوگرم: فرانک مولینارو (پنجم المپیک)
70 کیلوگرم: جیمز گرین (برنز جهان)- جردن اولیور (برنز جوانان جهان)
74 کیلوگرم: جردن باروز (قهرمان جهان و المپیک)- الکس درینگر (نقره جوانان جهان)
86 کیلوگرم: دیوید تایلور- ریچارد پری
97 کیلوگرم: کایل اسنایدر (قهرمان جهان و المپیک)
125 کیلوگرم: زاچ ری- نیک گویازدوفسکی

هلاکت بازیکن تیم‌ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش
کمال احراچی، بازیکن پیشین تیم‌ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش در سوریه کشته شد. به گزارش ایسنا و به نقل از آ.اس، کمال احراچی، فوتسالیست پیشین تیم‌ملی بلژیک پس از کنار گذاشتن فوتبال به داعش پیوست. او که به همراه نیروهای داعش در سوریه به سر می‌برد، در جنگ کشته شد. احراچی پس از پیوستن به این گروه تروریستی بارها در بلژیک تحت بازجویی قرار گرفت. او پیش از حضور در داعش یکی از ستاره‌های فوتسال کشورش به حساب می‌آمد. احراچی در تیم UTD بروکسل بازی می‌کرد و توانست به تیم‌ملی راه پیدا کند. در دوران بازیگری مشکلات اخلاقی‌اش مشخص شد، او با سرمربی تیم خیلی بحث می‌کرد و همچنین با آسیب‌دیدگی زیادی روبه‌رو می‌شد.


Page Generated in 0/0048 sec