printlogo


کد خبر: 171784تاریخ: 1395/11/21 00:00
سرخط خبر

 روسای امور مالیاتی ایران و کره‌جنوبی سند همکاری مالیاتی امضا کردند.
 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مذاکره با ۸ بانک و موسسه مالی خارجی برای فاینانس و یوزانس پروژه‌های پتروشیمی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری 6/4 میلیارد دلاری باسف آلمان در مرحله بررسی‌ها و برآوردهای فنی و اقتصادی است.
 علی کاظمی‌منش، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری با هدف ارتقای خدمات‌دهی از تابستان سال آینده، گفت:‌ در این طرح نرخ بلیت قطارها با کیفیت خدمات‌دهی ارتباط مستقیمی دارد.
 مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت ۳ سال است  در بودجه به طور منظم می‌آورد که بخش خصوصی می‌تواند اقدام به واردات بنزین کند اما تاکنون بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا نکرده است.
 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: از اول بهمن‌ماه سال ۹۵ احداث طرح برندینگ در ایران آغاز شد و پس از آن هم نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری تغییر پیدا کرد.
 مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش کرد: در صورت ادامه روند کنونی کمبود تزریق گاز برآورد می‌شود، 3/2 تا 7/2 میلیارد بشکه نفت‌خام دیگر قابل استحصال نخواهد بود و 115 تا 135 میلیارد دلار ثروت از دسترس خارج می‌شود.
 وزارت صنایع کشت و زرع و کالای مالزی انتظار دارد مجموع صادرات روغن پالم و محصولات روغن پالم به ایران تحت یک توافق تجارت آزاد یا ترجیحی، به میزان ۳۰ یا ۴۰ درصد در مقایسه با ۴۵۳ هزار و ۱۷۲ تن در سال ۲۰۱۶ افزایش پیدا کند.
 بهمن باقری، مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی با اشاره به اینکه 2 سال از اجرای طرح ارتقای خدمات فرودگاهی می‌گذرد، گفت: فرودگاه‌های مهرآباد و مشهد، در صدر خدمات‌دهی به مسافران قرار دارند.
 نایب‌رئیس شورای ملی زعفران از افزایش ۳۷ درصدی صادرات زعفران در ۸ ماهه امسال خبر داد و گفت: قیمت زعفران نگین حدود ۳۰ درصد در بازار کاهش یافته و در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلوگرم زعفران ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.  
 محمدرضا صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سلامت اسب‌های پرورشی برای شرکت مسابقات بین‌المللی گفت: در تلاشیم نژادهای اصیل اسب ایرانی را پرورش دهیم.
 وزارت بازرگانی آمریکا شاخص کسری تجاری این کشور در سال ۲۰۱۶ میلادی را با ۴ دهم درصد افزایش به بالاترین رقم ۴ سال اخیر رساند.
 


Page Generated in 0/0058 sec