printlogo


کد خبر: 171789تاریخ: 1395/11/21 00:00
نبض جامعه

فرمانده ناجا:
«سراتو» خودروی پلیس شد
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام انتخاب «سراتو» به عنوان خودروی پلیس گفت: از خودروهای بنز تا زمانی که مجوز دارند، استفاده می‌کنیم. به گزارش مهر، سردار اشتری، فرمانده ناجا درباره انتخاب «سراتو» به عنوان خودروی نیروهای پلیس افزود: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت، خودروی وارد شده با تصویب ستاد کل بود و سراتو چون در داخل کشور تولید می‌شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به گفته اشتری، تعداد ۲۰۰ خودروی سراتو در بخش پلیس راهور و پلیس انتظامی آماده شده و در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته است که در صورت تایید تست در تمام کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته از خودروهای بنز تا زمانی که مجوز داریم استفاده می‌کنیم و به مرور از رده خارج می‌شوند. وی درباره عملکرد پلیس در ۱۱ ماه گذشته گفت: در همه شاخص‌ها بهبود داشته‌ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است و در نظر گرفتن شاخص‌ها نشان می‌دهد حرکت رو به جلویی را پلیس داشته است بویژه در زمان بحران، پلیس بسیار خوش درخشید و امیدواریم میزان رضایتمندی مردم از پلیس همچنان بالا باشد، چون اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه پلیس است.

وزیر بهداشت:
تأمین اجتماعی  رفتارش را اصلاح کند
وزیر بهداشت گفت: امیدوارم مسؤولان تأمین اجتماعی رفتارشان را اصلاح کنند و به نحوی عمل کنند که در ماه‌های آینده دولت آسیب نبیند. به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در این مدت در توجه به حوزه سلامت مردم اقدامات خوبی صورت گرفت اما برای همکاران ما و ارائه‌دهندگان خدمت خیر، تصریح کرد: زیرا هیچ وقت سابقه زمانی تاخیر در پرداخت بیمه‌ها وجود نداشته است، در این مدت مشکلاتی برای بیمارستان‌ها ایجاد کرده‌اند که امیدوارم این موضوع با دستور رئیس‌جمهور حل شود. وی افزود: سازمان تامین اجتماعی باید در این زمینه همکاری بیشتری به خرج دهد به طور مثال در هرمزگان بیمارستانی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و در کنار آن یک بیمارستان تامین اجتماعی ساخته شده که آنها حقوق و مزایای پرسنل را به‌روز پرداخت کرده‌اند اما علوم پزشکی به دلیل بدقولی بیمه‌ها پرداختی به پزشک و پیراپزشک و غیره نداشته است. هاشمی خاطرنشان کرد: آن بخشی که ناراحت‌کننده‌تر است اینکه در سایر استان‌ها افراد حق بیمه را آخر ماه پرداخت کرده‌اند و آنچه در تعهد بیمه‌شونده بوده، انجام شده اما در پرداخت بموقع اقدامی صورت نگرفته است. وی در پایان گفت: من کسی را متهم نمی‌کنم ولی تقریبا شک هم ندارم که  اقدام به همکاری و همدلی نبود و امیدوارم مدیران تأمین اجتماعی رفتارشان را اصلاح کنند و به نحوی عمل کنند که در ماه‌های آینده دولت آسیب نبیند.

افتتاح نمایشگاه «رویش دوباره» در موزه شهدا
نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز نخبگان شاهد و ایثارگر افتخاری برای تمام جامعه ما هستند و دانشجویان، هنرمندان، اعضای هیات علمی و سایر نخبگان ایثارگر برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی در مراسم افتتاح نمایشگاه «رویش دوباره» در موزه شهدا، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: تمام روزهای دهه فجر یوم‌الله و یادآور حماسه‌های بزرگی است که ملت ایران خلق کردند. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش پررنگ نخبگان شاهد و ایثارگر در جامعه ایران گفت: امروز این عزیزان افتخاری برای تمام جامعه ما هستند و بیش از 7 هزار نخبه ایثارگر برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند. حجت‌الاسلام‌ شهیدی افزود: امروز در نمایشگاه «رویش دوباره» شاهد آثار هنری نخبگان و سرآمدان ایثارگر هستیم؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره از نخبگان ایثارگر حمایت می‌کند تا ایثارگران در تمام عرصه‌ها در جامعه و کشورمان نقش‌آفرین باشند و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر این عزیزان باشیم.
 


Page Generated in 0/0052 sec