printlogo


کد خبر: 171790تاریخ: 1395/11/21 00:00
آوای شهر

مدیرکل زندان‌های استان تهران:
فروش اوین فعلا منتفی است
مدیرکل زندان‌های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار مددجو در زندان تهران بزرگ نگهداری می‌شوند. به گزارش فارس، مصطفی محبی در ارتباط با آخرین وضعیت تکمیل زندان تهران بزرگ اظهار داشت: در زندان تهران بزرگ 5 بند داریم که 3 بند آن افتتاح شده و هم‌اکنون مددجویان در این بندها مستقر هستند. وی افزود: از 2 بند باقیمانده نیز عملیات ساخت یک بند 70 درصد پیشرفت داشته و بند دیگر هم 90 درصد پیشرفت کاری داشته است. محبی با اظهار امیدواری نسبت به تامین بودجه لازم گفت: ان‌شاءالله اواسط سال آینده این دو بند نیز افتتاح شود. مدیرکل زندان‌های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر
12 هزار مددجو در زندان تهران بزرگ نگهداری می‌شوند. محبی درباره آخرین وضعیت تکمیل اردوگاه محکومان مواد مخدر فشافویه گفت: در این اردوگاه محکومان مواد مخدر که زیر 5 سال محکومیت دارند نگهداری می‌شوند. مدیرکل زندان‌های استان تهران تصریح کرد: هم اکنون در هیچ‌کدام از زندان‌های استان تهران محکومان مواد مخدر زیر 5 سال حبس نگهداری نمی‌شوند و همه به فشافویه منتقل می‌شوند. وی درباره آخرین وضعیت واگذاری زندان اوین به شهرداری و اینکه پیش‌تر رئیس زندان‌ها از عدم تمایل شهرداری تهران به پیگیری این موضوع خبر داده بود، گفت: موضوع فروش اوین پیچیدگی‌های خاص خود را از نظر مالکیت و تصرفات موجود دارد و مشکلاتی در رابطه با اسناد و مدارک داریم و فکر می‌کنم چون زمانبر شد، این قضیه فعلا کنسل شده است.

ثبت‌نام ۲۷ هزار همیار برای«جهاد مهربانی»
دبیر طرح «جهاد مهربانی» گفت: ۲۷ هزار همیار به ۷۱ هزار نیازمند شناسایی شده در ۵۳ محله تهران، خدمت‌رسانی می‌کنند. به گزارش «وطن امروز» احمد غلامحسینی، دبیر طرح «جهاد مهربانی» درباره استقبال صورت گرفته از این طرح گفت: با وجود اینکه نتوانستیم چنانکه باید و شاید تبلیغات محیطی مناسب برای این طرح عظیم داشته باشیم، تا امروز بیش از ۲۷هزار نفر در شاخه‌های تخصصی مختلف، اقدام به ثبت‌نام در سامانه «جهاد مهربانی» کرده‌اند.  وی درباره شاخه‌های خدماتی این طرح گفت: پزشک، حقوقدان، مشاور، مددکار اجتماعی، جمعی از هنرمندان و بسیاری از شغل‌های خدماتی مانند نجاری، بنایی و مکانیکی در یک بانک اطلاعاتی جامع گردآوری شده‌اند و کاملا مشخص شده که هر یک از این همیاران چند روز در هفته و چه ساعتی از زمان خود را «نذر فرهنگی» کرده‌اند. غلامحسینی افزود: این اتفاق فاز اول طرح بزرگ «جهاد مهربانی» است و همچنان هم علاقه‌مندان برای دستگیری از محرومان می‌توانند تا ۲۰ اسفند ماه در این طرح ثبت‌نام کنند.

تجلیل از کاسبان برگزیده تهران
آیین اختتامیه طرح «کاسب، حبیب خدا» با حضور نماینده رهبر انقلاب در کمیته امداد، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و کسبه نمونه در مجموعه فرهنگی رفاه برگزار شد. به گزارش «وطن امروز» آیین اختتامیه طرح «کاسب، حبیب خدا» که به تجلیل از کسبه نمونه محلات شهر تهران اختصاص داشت، در مجموعه فرهنگی رفاه برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله محسن کازرونی، نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی(ره) و محمود صلاحی و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، رئیس و معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران حضور داشتند.  حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور با ارائه گزارشی از برنامه «کاسب، حبیب خدا» گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی با راهبرد همدلی و همزبانی تعیین شده است و طبق نظر مقام معظم رهبری باید به توان اقتصادی داخلی کشور توجه کنیم. بین طرح‌های امسال سازمان فرهنگی- هنری، طرح «کاسب، حبیب خدا» جایگاه ویژه‌ای دارد.


Page Generated in 0/0067 sec