printlogo


کد خبر: 171823تاریخ: 1395/11/23 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله حلیمی‌‌کاشانی
رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حلیمی‌‌کاشانی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پارسا آیت‌الله آقای حلیمی‌کاشانی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت عالم پارسا آیت‌الله آقای حلیمی‌کاشانی را به بازماندگان و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم.
آن روحانی بزرگوار از نخستین فضلایی بود که هنگام تبعید امام راحل رضوان‌الله‌علیه به نجف اشرف به حلقه‌ علمی ایشان پیوسته و سال‌ها همراه آن رهبر عظیم‌الشأن بودند.
پس از انقلاب نیز در مأموریتی دشوار و به‌ عنوان نماینده‌ امام خدمات خود را به انجام رساندند.
از خداوند رحیم رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
21 بهمن‌95

اقدام «ترامپ» نشان‌دهنده ستیز آمریکا با «اسلام» است
امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستور رئیس‌جمهور آمریکا درباره ممنوعیت سفر اتباع 7 کشور به آمریکا گفت: رویکرد آمریکا و اسرائیل ستیز با اسلام است. آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمار جمعه تهران با بیان اینکه رئیس‌جمهور جدید آمریکا پس از حضورش در کاخ سفید دستور ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا را صادر کرد، گفت: هر چند دادگاهی در آمریکا این دستور را لغو کرد اما در عین حال این موضوع نشان می‌دهد کلاً رویکرد آمریکا و اسرائیل ستیز با اسلام است.  وی با طرح این پرسش که چرا ورود مردم عراق به آمریکا منع شد؟ افزود: ما با آمریکا نمی‌سازیم، عراق که با آمریکا می‌ساخت، اتباع کشور سوریه چرا از ورود به آمریکا منع شدند؟ اتباع کشور سومالی چرا از ورود به آمریکا منع شدند؟ پیداست هر جا نامی از اسلام وجود داشته باشد، آنان با همان اسلام مشکل دارند.

«برجام» تمام شد حالا می‌گویند همه چیز درست‌شده جز «مبادله بانکی!»
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:«برجام» تمام شد حالا می‌گویند همه چی درست ‌شده جز «مبادله بانکی!» مثل این است که گفته شود آب در منبع هست اما شیر باز نمی‌شود. غلامعلی حدادعادل در مسجد جامع قلهک با بیان اینکه ما برای دفاع از خود موشک می‌سازیم و آزمایش می‌کنیم در آن طرف دنیا حالا  ترامپ تهدید می‌کند، تأکید کرد: در قصه هسته‌ای مهم‌تر از غنی‌سازی حفظ استقلال ما بود که ‌ما یک ملتی هستیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم به کسی دیگر چه مربوط است در سرنوشت ما دخالت کند و این استقلال در جایی نظیر ندارد. وی با بیان اینکه ما از ابتدا گفتیم دلواپسیم، تصریح کرد: موضوع برجام تمام شد و کارهایی که باید می‌کردیم را انجام دادیم حالا می‌گویند همه چی درست‌شده جز مبادله بانکی! مثل این است که گفته شود آب در منبع هست اما شیر باز نمی‌شود. حدادعادل تصریح کرد: حالا مردم خود قضاوت می‌کنند و معلوم شد آمریکا دروغ می‌گوید و دستاورد بزرگی برای کسانی است که فکر می‌کردند آمریکا آدم شده است.

رهبر انقلاب پدر همه جریانات داخل نظام هستند
رئیس فراکسیون امید مجلس می‌گوید رهبر معظم انقلاب، رهبر و پدر همه جریانات داخل نظام هستند و ما هم با همین نگاه با ایشان در ارتباط بوده‌ایم. به گزارش فارس،‌ رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی22 بهمن، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که همیشه انتقادی مطرح است که اصلاح‌طلبان ارتباطات اندکی با رهبری داشته‌اند و پس ازدر گذشت آیت‌الله هاشمی این مساله پررنگ‌تر شده است، یادآورد شد: اصلاح‌طلبان همیشه با مقام معظم رهبری ارتباط داشته‌اند. ایشان رهبر و پدر همه جریانات داخل نظام هستند و ما هم با همین نگاه با ایشان
در ارتباط بوده‌ایم.


Page Generated in 0/0051 sec