printlogo


کد خبر: 171832تاریخ: 1395/11/23 00:00
سرخط خبر

موسسه پلاتز نوشت: صادرات نفت‌خام و میعانات ایران در ژانویه 2017 نسبت به ماه قبلی ۳ درصد افزایش یافت و به 162/2 میلیون بشکه در روز رسید.
زمیر کابلوف، رئیس دپارتمان دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه گفت: در سال ۲۰۱۶، حجم مبادلات تجاری دوجانبه ایران و روسیه رشدی ۸۰ درصدی داشته و به ۲ میلیارد دلار رسیده است.
آمار سازمان ملی زمین و مسکن حاکی از آن است که تاکنون برای ۶۸۷ هزار و ۳۰۷ واحد مسکن‌مهر سند اعیانی صادر شده است.
بررسی حوادث مهم صنایع زیرمجموعه وزارت نفت از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم تا امروز که ۱۲۶۷ روز می‌گذرد، حاکی از این است که به طور متوسط هر ۲۲ روز در دولت یازدهم شاهد بروز یک حادثه نفتی بوده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان قانون اساسی مواد مربوط به فاینانس در برنامه ششم را ربوی دانسته و رد کرده است.
وزیر راه‌وشهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی زیرسازی راه‌آهن غرب خبر داد و با بیان اینکه ریل مورد نیاز این پروژه به صورت یکجا خریداری شده است،‌ گفت: مشکلات قراردادی قطعه کرمانشاه - خسروی برطرف شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از ۸ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به بیمه‌ها تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقیمانده بزودی پرداخت می‌شود.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 830 تا 850 هزار فقره وام ازدواج پرداخت شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد تا پایان امسال به یک میلیون فقره برسد.
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه در ۱۰ ماه ابتدای امسال صادرات فرش دستباف از نظر وزنی و ارزشی نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: ۵ هزار تن فرش دستباف به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار طی این مدت صادر شده است که 70 میلیون دلار آن به آمریکا بوده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های تعاونی از ۱۵ اسفند خبرداد و گفت: در فاز نخست اجرای طرح، ۵۰۰ شرکت تعاونی رتبه‌بندی می‌شوند.
 


Page Generated in 0/0050 sec