printlogo


کد خبر: 171851تاریخ: 1395/11/23 00:00
رویدادها

«ترامپ» سوژه شد
موضوع چهارمین دوره از مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور «بزنگاه» اعلام شد. به گزارش تسنیم، براساس اعلام دبیرخانه این مسابقه «عصر ترامپ، پایان رویای آمریکایی!» سوژه آثار شرکت‌کنندگان خواهد بود. این مسابقات هر ماه حول یک موضوع ویژه برگزار می‌شود و هنرمندان حرفه‌ای یا آماتور می‌توانند از طریق تلگرام به نشانی
@Bezangah95 آثار خود را ارسال کنند. بزنگاه هر ماه 2 جایزه 5 میلیون ریالی به 2 اثر برگزیده اهدا می‌کند. طبق اعلام دبیرخانه مسابقه اسامی برندگان سی‌ام بهمن‌ماه اعلام و جوایز همان روز پرداخت خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار 29 بهمن است. فراخوان مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه، هر ماه از طریق کانال تلگرامی مازیار بیژنی با نشانی maziarbijani@ منتشر می‌شود که در آن، موضوع ویژه ماه مشخص شده است.

۱۴ جلد از «تفسیر حکیم» آماده شد
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با اشاره به آماده‌سازی مجموعه تفسیر قرآن کریم با عنوان «تفسیر حکیم» گفت: برای یک مفسر قرآن کریم شایسته است پیش از آنکه وارد حوزه تفسیر شود، در یک دوره 10 ساله و حتی بیشتر دردهای موجود در میان تمام اقشار مردم را ببیند و از نزدیک لمس کند، چراکه قرآن للناس نازل شده است. به گزارش تسنیم، وی افزود: خداوند این توفیق را به من داد تا حدوداً 40 سالی با منبرهای مختلفی که می‌رفتم، با انواع مردم- پیر و جوان- با سلیقه‌های مختلف مردم و دردهای آنان آشنا شوم و همین مساله گنجینه‌ای گرانبها برایم شد تا در نگارش «تفسیر حکیم» به من کمک کند. حجت‌الاسلام انصاریان با بیان اینکه اکنون 14 جلد این تفسیر آماده شده است، گفت: این تفسیر در 43 مجلد و هر جلد آن 650 صفحه است، از آنجا که بنده غلط‌نویسی ندارم، کار نگارش را با برگه‌های a4 آغاز کردم و در پایان تعداد صفحات آن به 14 هزار برگه رسید. هر 3 جلد از این تفسیر در یک جلد چاپ شده است. ایشان یادآور شد: تفسیر حکیم به گونه‌ای نوشته شده است که همه مردم از هر صنفی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تهیه‌کننده «بیست‌ویک روز بعد»:
داوران فیلم را ندیده‌اند
تهیه‌کننده «بیست‌ویک روز بعد» گفت: فیلم ما تنها در بخشی کاندیدا شد که اساسا تنها بخش ناقص فیلم «بیست‌ویک روز بعد» بود. بخش جلوه‌های ویژه رایانه‌ای ما به‌رغم آنکه توسط یکی از بهترین‌های این رشته انجام شد اما اساسا هنوز ناقص است و نیمی از آن باقیمانده است! چگونه می‌شود 2 ساعت قبل از اعلام نامزدها، خانم ساره بیات کارت کاندیداتوری جشنواره را به اسم و عنوان خود دریافت می‌کنند و بارها با ایشان تماس گرفته و پیامک داده می‌شود که شما نامزد شده‌اید اما بعد نام ایشان در لیست نیست! همچنین در آن مراسم هیچ میهمانی به غیر از کاندیداها حضور نداشتند! من از طریق یکی از داوران مطلع هستم تا یک ساعت قبل از اعلام کاندیداها، داوران این فیلم و یکی، دو فیلم دیگر را اساسا ندیده بودند.

آهنگساز «رگ خواب»:
گفتند متوجه نشدیم آهنگساز فیلم کیست برای همین کاندیدا نکردیم!
سهراب پورناظری، آهنگساز فیلم «رگ خواب» در برنامه هفت گفت: در اختتامیه موسیقی باکلام یکی از آهنگ‌های فیلم «رگ خواب» روی یک کلیپ استفاده شد که این اتفاق بدون اجازه از بنده یا آقای شجریان صورت گرفت که موجب دلخوری بنده شد! نامزد نشدن مهم نیست اما موسیقی این فیلم موسیقی قابل توجهی است. موسیقی «رگ خواب» قطعا قابل تامل است. پس از اعلام نامزدها با جناب آقای اکبر نبوی و محمدرضا هنرمند تماس گرفتم و جویای علت کار شدم تا نقاط ضعفم را بفهمم. وقتی تماس گرفتم آقای نبوی گفتند ما روز گذشته 10 بار با شما تماس گرفتیم ولی در دسترس نبودید. گویا با شماره قدیمی و خاموش من تماس می‌گرفتند و چون در تیتراژ پایانی شما اسم گروه آهنگسازی را آورده بودید، ما دچار تشکیک شده بودیم که آهنگساز این فیلم کیست! گفتم مگر در تیتراژ ابتدایی و پایانی این مساله قابل فهم نیست. سکوت کردند و گفتند  نفهمیدیم!


Page Generated in 0/0059 sec