printlogo


کد خبر: 171855تاریخ: 1395/11/23 00:00
ژاوی خبر سایت اماراتی علیه تماشاگران ایرانی را تکذیب کرد
به همه ایرانیان احترام می‌گذارم

بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر مطالب مطرح‌شده از قول وی علیه تماشاگران ایرانی را رد کرد و گفت: در شخصیت من نیست که چنین صحبت‌هایی را بیان کنم. سایت «ارم‌نیوز» امارات در پایان بازی استقلال ایران و السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: «ژاوی، بازیکن تیم السد تماشاگران ایرانی را بی‌فرهنگ توصیف کرده و گفته است از شعارهایی که در جریان بازی استقلال با السد از سوی بعضی از تماشاگران داده شده، خوشحال نبوده و از هواداران استقلال و فوتبال ایران ناراحت است». این در حالی است که بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا و تیم‌ملی اسپانیا که در حال حاضر در تیم السد قطر توپ می‌زند، اعلام کرده علیه تماشاگران ایرانی و هواداران استقلال صحبتی را مطرح نکرده است.
ژاوی در جریان تمرین تیم السد، درباره این صحبت‌ها به مرتضی پورعلی‌گنجی همبازی ایرانی خود، گفت: «من به همه ایرانی‌ها احترام می‌گذارم و در شخصیت من نیست که چنین صحبت‌هایی را بیان کنم. هرگز این حرف‌ها را نزده‌ام و از همه ایرانی‌های عزیز به خاطر میهمان‌نوازی و لطف‌شان تشکر می‌کنم».
این بازیکن مشهور اسپانیایی همچنین در متنی که برای سایت مرتضی پورعلی‌گنجی فرستاد، نوشت: «من به همه مردم ایران احترام می‌گذارم و در تمام دوران بازیگری، چنین جوی را ندیده‌ام و از همه سپاسگزارم».
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم استقلال با برتری ۴ بر ۳، جواز حضور در مرحله گروهی این مسابقات را به دست آورد؛ دیداری که برابر بیش از ۷۰ هزار ایرانی برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0048 sec