printlogo


کد خبر: 171856تاریخ: 1395/11/23 00:00
اخبار

پایان کار رکابزنان ایران با 5 مدال
ایران در ماده مدیسون قهرمانی آسیا پنجم شد و مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا را با 2 مدال طلا و
3 نقره به پایان رساند. به گزارش ایسنا، در آخرین ماده مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا، مهدی رجبی و علی خادمی در مدیسون رکاب زدند که تیم ایران در پایان در رده پنجم قرار گرفت.
به این ترتیب مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا به پایان رسید و تیم ایران در این دوره صاحب 2 مدال طلا و
3 نقره شد.
مدال‌آوران طلا
1- محمد دانشور در یک کیلومتر تایم تریل
2- امیرحسین جمشیدیان در اسکرچ جوانان
مدال‌آوران نقره
1- محمد دانشور، علی عسگری و حسنعلی ورپشتی در تیم اسپرینت
2- محمد رجبلو در اسکرچ
3- امیرحسین جمشیدیان در اومنیوم جوانان

ساحل عاج گزینه جدید برای کارلوس کی‌روش
نشریه معتبر فرانسوی خبر داد تیم‌ملی ساحل عاج، کارلوس کی‌روش را به عنوان یکی از گزینه‌های خود مدنظر قرار داده است. به نقل از فرانس فوتبال، تیم‌ملی ساحل عاج در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا نمایش بدی داشت و در همان دور نخست از این رقابت‌ها کنار رفت تا مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود با جام وداع کند. همین باعث شد میشائیل دوسویر، سرمربی ساحل عاج نیز از کار برکنار شود. فدراسیون فوتبال ساحل عاج به دنبال جذب مربی جدیدی است تا در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی روسیه روی نیمکت مربیگری این کشور بنشیند. در همین راستا یکی از گزینه‌هایی که سران فوتبال ساحل عاج مدنظر قرار دادند کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم‌ملی ایران است که قبلا در آفریقای جنوبی کار کرده است البته کی‌روش همچنان یکی از گزینه‌های تیم‌ملی آفریقای جنوبی نیز هست و این دو کشور آفریقایی مربی پرتغالی ایران را جزو گزینه‌های مربیگری خود معرفی کردند. کی‌روش چندی پیش از دوران حضور خود در تیم‌ملی آفریقای جنوبی و احتمال بازگشت به فوتبال این کشور صحبت کرد و همین باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره حضور این مربی در قاره آفریقا بیشتر شود.

مگویان غایب قطعی داربی ۸۴
مدافع استقلال در تمرین روز جمعه تیمش غایب بود. تمرین روز جمعه استقلالی‌ها در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. پیش از آغاز این تمرین جلسه‌ای یک‌ساعت و نیمه برای آنالیز تیم پرسپولیس برای بازیکنان استقلال گذاشته شد و کادرفنی نکات مدنظرش را به بازیکنان عنوان کرد. هرائر مگویان و وریا غفوری در این تمرین غایب بودند تا تنها غایبان قطعی استقلال در داربی ۸۴ محسوب شوند. ارسال از جناحین و پاسکاری ترکیبی محور اصلی این تمرین بود.

هیأت‌مدیره استقلال بی‌خبر از جشن مشترک با پرسپولیس!
اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال در جریان برگزاری جشن مشترک اعضای این تیم با پرسپولیس در آستانه داربی نبودند!
به گزارش مهر، چهارشنبه شب اعضای 2 تیم استقلال و پرسپولیس در جشنی که با هماهنگی اسپانسر 2 باشگاه تدارک دیده شده بود، حضور یافتند. این جشن در آستانه داربی و برای گپ و گفت بازیکنان و مربیان 2 تیم تدارک دیده شده بود. با این حال حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در جریان حضور در این جشن قرار نگرفته بود! زمانی درباره غیبتش در این جلسه گفت: هیات مدیره در جریان برگزاری این مراسم نبود. گویا مدیران‌عامل 2 باشگاه با هم توافق داشته‌اند. عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: به هر حال اگر این برنامه‌ها با هماهنگی هیات‌مدیره باشگاه باشد بهتر جواب می‌دهد.

توضیح درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومان این تیم در آستانه داربی 84 توضیحاتی ارائه کرد. علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه داربی 84 گفت: محسن ربیع‌خواه این هفته تمرینات خوبی انجام داد و این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار دارد. وی ادامه داد: درباره سروش رفیعی هم باید بگویم ما کارهای تشخیصی را انجام دادیم و او در کنار این مسائل تمریناتش را انجام می‌دهد و کارهای درمانی را هم همزمان انجام می‌دهیم و امیدوارم بتواند مقابل استقلال بازی کند. ان‌شاءالله که پرسپولیس هم بازی خوبی در داربی انجام دهد و نتیجه لازم را بگیریم.


Page Generated in 0/0053 sec