printlogo


کد خبر: 171896تاریخ: 1395/11/24 00:00
سرخط خبر

 کارشناسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود از واحدهای تولید و عرضه لوازم خانگی، در یک ماه گذشته، هود آشپزخانه با نام تجارتی رمگا، هود و اجاق گاز با نام تجارتی کارن و BENESS را به دلیل جعل نشان استاندارد، توقیف کردند.
 شرکت آمازون اعلام کرد قصد دارد فروش و تحویل کالا به اشخاص و نهادهای ایرانی مشمول تحریم‌های دولت آمریکا را متوقف کند.
 به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای اجرایی شدن برجام بیش از 5/8 میلیارد دلار سرمایه خارجی به تصویب دولت رسیده است که 5/5 میلیارد دلار آن مربوط به حوزه صنعت و معدن است.
 مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از امضای تفاهمنامه بین یکی از شرکت‌های ایدرو با یک شرکت سوئدی در یک مناقصه بزرگ مربوط به ۶۰۰ کیلومتر خط لوله در شرکت ملی نفت ایران خبر داد.
 مصطفی کشکولی، رئیس هیات مدیره انجمن بانکرینگ ایران با تاکید بر اینکه برای توسعه بانکرینگ نه رانت می‌خواهیم و نه تخفیف، از تعرفه‌های بالای بندری سوخت  انتقاد کرد.
 سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه دو قید احراز کالای قاچاق تعیین شده است، گفت: پایش هوشمند کالا از مبدأ تا مقصد با شفافیت شبکه توزیع صورت می‌گیرد.
 رئیس هیات اقتصادی، صنعتی و بازرگانی سوئد از ورود 2 شرکت خودرویی اسکانیا و ولوو با خط کامل تولید به ایران خبر داد.
 داریوش اسماعیلی، ‌نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مسؤولان امر خطرات جدی بحث قاچاق را درک نکرده‌اند، گفت: متاسفانه افرادی که منافعی در قاچاق دارند، روی برخی مسؤولان نفوذ و تاثیر دارند و نمی‌گذارند چنین اتفاقی بیفتد.
 


Page Generated in 0/0049 sec