printlogo


کد خبر: 171949تاریخ: 1395/11/25 00:00
پزشکان جهادگر برای محرومان سنگ تمام گذاشتند
جراحی پلاستیک رایگان

گروه اجتماعی: تیم جراحان پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم طی هفدهمین سفر پزشکی خود به سیستان و بلوچستان بیش از چند صد میلیون خدمات تخصصی و جراحی رایگان ارائه کردند.
 به گزارش تسنیم، دهمین اعزام تیم جراحان پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم به مناسبت ایام دهه فجر در استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت. در این راستا پیچیده‌ترین جراحی‌های پلاستیک در مناطق محروم توسط عضو ایرانی آکادمی جراحان پلاستیک اروپا و تیم فوق تخصصی‌اش با اتکا به روحیه بسیجی و به صورت رایگان انجام شد. عبدالجلیل کلانتر هرمزی، عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا، معروف به «فرشته صورت زخمی‌ها» مسؤول این گروه در تشریح اقدامات صورت عنوان کرد: در مدت 5 تا 6 روز با همت این تیم جراحی پلاستیک بالغ بر600 ویزیت تخصصی انجام شد که بیشترین آن مربوط به ناهنجاری‌های شکاف لب، کام و سر و صورت بود.
عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا درباره هزینه‌‌کرد جراحی این بیماران خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌ها برای بیماران رایگان بود ولی اگر این بیماران می‌خواستند برای این جراحی‌ها به تهران مراجعه کنند با توجه به تعرفه دولتی در بیمارستان‌های خصوصی برای هر جراحی باید 5 تا 7 میلیون می‌پرداختند که تمام جراحی‌ این 62 نفر رایگان صورت پذیرفت و 600 ویزیت تخصصی که هر کدام 50 هزار تومان هزینه می‌برد نیز رایگان انجام شد. تیم جراحان پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم با ابتکار عبدالجلیل کلانتر هرمزی چند سالی است به مناسبت‌های متعدد از جمله ولادت‌ها   و مناسبت‌های انقلابی با سفر به مناطق محروم و کم‌برخوردار بدون هیچ چشمداشت و کمک‌های دولتی و حتی خیریه‌ها اقدام به ویزیت تخصصی و جراحی‌های پلاستیک رایگان می‌کند.
 


Page Generated in 0/0169 sec