printlogo


کد خبر: 171967تاریخ: 1395/11/25 00:00
اخبار

درخشش کمانداران جوان ایرانی در لاس‌وگاس
در دومین روز از مرحله چهارم رقابت‌های جام‌جهانی داخل سالن که در لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است، کمانداران ایران موفق به کسب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شدند. به‌ گزارش ‌ایسنا، در دومین روز از مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های جام‌جهانی داخل سالن تیروکمان که با حضور 46 کشور در لاس‌وگاس آمریکا در حال‌ برگزاری است، کمانداران کشورمان در رده سنی جوانان در بخش ریکرو دختران توسط پریسا روحانیان موفق به کسب مدال طلا شدند و ورزشکاری از آمریکا در رده دوم ایستاد؛ همچنین مبینا فلاح به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. در این رده سنی 54 کماندار حضور داشتند. همچنین در بخش پسران نیز که 34 کماندار با یکدیگر به رقابت پرداختند، رضا شعبانی در بخش ریکرو پسران به مدال نقره دست پیدا کرد. در ادامه رقابت‌ها و در بخش ریکرو دختران در رده سنی نوجوانان، سوگند رحمانی به مدال نقره دست پیدا کرد. در این رده سنی که 89 کماندار حضور داشتند، کماندار آمریکا موفق به کسب مدال طلا شد. این رقابت‌ها در بخش کامپوند جوانان و نوجوانان در حال‌ برگزاری است.

درگیری فیزیکی طارمی با یک خبرنگار
پس از شکست پرسپولیس در شهرآورد 84، مهدی طارمی در مسیر رختکن با یکی از خبرنگاران ورزشی درگیر شد. به گزارش ایسنا، پرسپولیس در شهرآورد 84 پایتخت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد در حالی که این بازی در لحظات آخر به جنجال کشیده شد. در ادامه برخوردهای بازیکنان و درگیری‌های لفظی و فیزیکی آنها با هم، زمانی که مهدی طارمی قصد رفتن به رختکن تیمش را داشت، در میکسدزون ورزشگاه آزادی با سوال یک خبرنگار ورزشی روبه‌رو شد ولی به جای پاسخگویی، با دست به سینه او کوبید. این اتفاق درحالی رخ داد که همه خبرنگاران حاضر در میکسدزون شاهد این برخورد ناپسند مهدی طارمی بودند. طارمی هرچند به نظر می‌رسد تحت فشار پس از باخت پرسپولیس بوده اما باید پاسخگوی این رفتار زشت خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی باشد.

بی‌باک و کمرانی سرمربیان جدید تیم‌های ‌ملی تکواندوی مردان و زنان
کمیته فنی فدراسیون تکواندو، سرمربی تیم‌های ملی را برای هدایت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان تعیین کرد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ظهر دیروز کمیته فنی فدراسیون به منظور بررسی گزینه‌های پیشنهادی شورای فنی برای تعیین سرمربی تیم‌های ملی تکواندو تشکیل جلسه داد. بر این اساس مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی تیم‌ملی در مسابقات قهرمانی جهان در بخش مردان تعیین شد. همچنین با پیشنهاد شورای فنی و تایید کمیته فنی مهرو کمرانی به عنوان سرمربی هدایت تیم‌ملی تکواندوی زنان را در 2 رویداد همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان 2017 عهده‌دار شد. چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از رویدادهای مهم پیش‌رو تکواندوکاران در سال آینده است.

حسینی: رحمتی پس از اخراج به زمین برگشت و به من توهین کرد
کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تیمش برای هدفی که در بازی‌های قبلی داشتند جنگیده و مثل بازی‌های قبلی تهاجمی بازی کرده است. سیدجلال حسینی پس از شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل استقلال در داربی ۸۴ اظهار کرد: بازیکنان‌مان تحت فشار بودند. استقلال شرایط خاصی داشت و تحت فشار و ۹ نفره در ۱۸ قدم خود دفاع می‌کرد و توپ‌ها را از محوطه جریمه خود دور می‌کرد. او ادامه داد: اگر بازی ما را آنالیز کنید متوجه می‌شوید که فوتبال خوبی ارائه داده‌ایم. ما برای هدف‌مان جنگیدیم و مثل بازی‌های قبلی‌مان فوتبال تهاجمی را ارائه دادیم. الان هم برای بازی بعدی‌مان آماده می‌شویم. کاپیتان پرسپولیس درباره صحنه درگیری‌اش با سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال عنوان کرد: رحمتی وقتی از زمین اخراج شده، به زمین بازگشت و به من توهین کرد. اگر من بودم، قانون به من این اجازه را می‌داد که پس از اخراج از زمین دوباره برگردم و به بازیکن حریف توهین کنم؟ حسینی در پاسخ به این سوال که آیا نبود کامیابی‌نیا در این بازی باعث شکست پرسپولیس شده است، تصریح کرد: تیم ما اصلا به بازیکن فکر نمی‌کند. استقلال 3 توپ روی دروازه ما آورد و هر 3 توپ به گل تبدیل شد. البته 3 گل قابل قبول نیست ولی بازیکنان ما خیلی تلاش کردند.
 


Page Generated in 0/0054 sec