printlogo


کد خبر: 172006تاریخ: 1395/11/26 00:00
اخبار

نامزد نهایی اصولگرایان کاندیدای جبهه مردمی است
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاندیدای نهایی ما همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود. به گزارش فارس، محمدرضا باهنر در نشست خبری در پاسخ به سوالی پیرامون میزان موفقیت‌آمیز بودن سازوکار جبهه مردمی نیروی انقلاب خاطرنشان کرد: ما چون حزب فراگیر در کشور نداریم همه جریانات سیاسی عمده وقت‌شان را در انتخابات صرف تحکیم وحدت داخلی می‌کنند. همچنین بعضی ‌اوقات تا
80 درصد انرژی فعالان سیاسی برای وحدت درونی ثبت می‌شود و 20 درصد باقیمانده برای رقابت با رقیب باقی می‌ماند و به همین دلیل هر دوره سازوکارهای جدید مطرح می‌شود و این داستان ادامه دارد. باهنر با بیان اینکه تقریباً اکثر فعالان سیاسی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب حضور دارند، گفت: البته برخی نقدها وجود داشته و روی گفتمان بحث‌هایی می‌کنند و شاید اشتباهات برخی این باشد که تصور می‌کنند لازمه وحدت، ائتلاف و وحدت فلسفی است درحالی ‌که اینچنین نیست و نه می‌شود و نه ما اراده داریم هرکس به این جبهه وارد می‌شود همه مواضع ما را بپذیرد. باهنر تأکید کرد: احزاب جبهه پیروان به حزب جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوسته‌اند و به همین دلیل دیروز جبهه پیروان خط امام و رهبری طی اطلاعیه‌ای حمایت رسمی خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام کرد و همان‌طور که قبلاً نیز گفته است کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خواهد بود.

روستاآزاد: دولت «ادبیات انقلاب» را دنبال نمی‌کند
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: بعد از انتخابات ۹۲ دولتی آمده که متاسفانه ادبیات انقلاب را دنبال نمی‌کند. به گزارش تسنیم، رضا روستاآزاد در نشست کمیته جوانان این جبهه که دیروز برگزار شد، با اشاره به تحولات سیاسی و اجتماعی در سال‌های اخیر و پس از انتخابات سال 92، ادامه داد: بعد از انتخابات 92 دولتی آمده که متاسفانه ادبیات انقلاب را دنبال نمی‌کند و خودش هم به این مساله اذعان دارد که باید در این فضا کاری کرد و نمی‌شود منفعل بود. وی با اشاره به روند شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ما ابتدا 10 نفر به عنوان هیات موسس حرکتی را تحت عنوان جبهه مردمی انقلاب معماری کردیم و پس از تعیین 25 نفر شورای مرکزی این جبهه لزوما قرار نیست این 10 نفر خودشان در این جبهه باقی بمانند. روستاآزاد با اشاره به کمیته‌های راه‌اندازی شده در این جبهه گفت: 5 کمیته به نام کمیته راهبردی، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، پشتیبانی و کمیته رسانه و تبلیغات استان تهران و استان‌ها تاکنون راه‌اندازی شده است و بحث این بود که جوان‌ها و دانشجویان هم کمیته‌شان تشکیل شود. بویژه اگر می‌خواهیم در فضای دانشگاهی نیز کار کنیم. عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب که قرار بود 28 بهمن ماه تشکیل شود، تصریح کرد: برای برگزاری نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب متاسفانه با مشکل مکان مواجه شده‌ایم که پس از برطرف شدن این مشکل زمان برگزاری نشست این جبهه اعلام خواهد شد.


افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سرلشکر جعفری
مسؤول روابط عمومی کل سپاه گفت: چندین پروژه محرومیت‌زدایی، در روزهای آینده توسط فرمانده کل سپاه افتتاح خواهد شد. سردار رمضان شریف با اشاره به تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی گفت: در تداوم بهره‌برداری از پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی چندین پروژه بزرگ که توسط سپاه اجرا شده است، در روزهای آینده توسط سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.وی افزود: این پروژه‌ها که در استان‌های جنوبی و شرقی کشور اجرا شده است گام مناسبی در ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و توسعه امنیت پایدار در منطقه به شمار می‌رود.


Page Generated in 0/0053 sec