printlogo


کد خبر: 172030تاریخ: 1395/11/26 00:00
رویدادها

علیرضا افتخاری در تالار وحدت می‌خواند
ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پس از اجرا در جشنواره موسیقی فجر دوباره همراه با علیرضا افتخاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود. به گزارش فارس، بلیت‌فروشی اجرای دوم اسفندماه ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان نیز از امروز آغاز شده است. ارکستر ملی ایران پیش از این در جشنواره موسیقی فجر با صدای علیرضا افتخاری 2 اجرا را پشت‌سر گذاشته است. نخستین اجرای ارکستر ملی در دوره جدید فعالیت خود در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای آثاری از حسین دهلوی و منتخبی از آلبوم‌های «نیلوفرانه» به آهنگسازی عباس خوشدل و «شور عشق» به آهنگسازی شهبازیان بود که در این اجراها علیرضا افتخاری به عنوان خواننده حضور داشت. ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و آواز علیرضا افتخاری دوشنبه دوم اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

مهدی هاشمی در سریال «در جست‌وجوی آرامش»
سریال «در جست‌‌وجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور برای شبکه 5 سیما کلید خورد. به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی
«در جست‌وجوی آرامش» به تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور و کارگردانی سعید سلطانی با محوریت بنیان خانواده برای شبکه 5 سیما تولید می‌شود. آشتیانی‌پور، تهیه‌کننده این سریال درباره جزئیات تولید «در جست‌وجوی آرامش» گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از آذرماه شروع شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده به پایان می‌رسد. عوامل گروه تولید، اکنون مشغول تصویربرداری سکانس داخلی در خانه دکتر امینی هستند. وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی یک اثر خانوادگی 40 قسمتی است که ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می‌گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دکتر بهروز امینی است که از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. او هم خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از 20 سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد!
 
3 اثر از شبکه مستند در «جشنواره پروین اعتصامی»
شبکه مستند سیما با 3 اثر در بخش مستند نهمین دوره جشنواره پروین اعتصامی حضور دارد. به گزارش تسنیم، «بی‌بازگشت» ساخته مرضیه ریاحی یکی از این تولیدات است که ابعاد گوناگون سفر بی‌بازگشت 2 ایرانی به کره مریخ را روایت می‌کند! یکی از این دو ایرانی یک زن است که این مستند به زندگی او نیز پرداخته. دیگر نماینده شبکه مستند در جشنواره پروین اعتصامی، «لکنت» ساخته منصوره میرمعرب است که می‌کوشد مخاطبان را با مفهوم دقیق لکنت، ویژگی‌ها و شرایط مبتلایان به آن آشنا کند و سراغ زنان این سرزمین که دچار این مشکل هستند نیز رفته است. «الموت» ساخته پژمان مظاهری‌پور دیگر تولید شبکه مستند است که در همراهی با دکتر حمیده چوبک باستان‌شناس، به واکاوی اسرار قلعه تاریخی الموت می‌پردازد. نهمین دوره از جشنواره پروین اعتصامی با حضور 3 اثر از تولیدات شبکه مستند در بخش مستند، به دبیری مازیار رضاخانی اواسط اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

«سایه‌بان» برادران محمودی کلید می‌خورد
سریال «سایه‌بان» جدیدترین ساخته برادران محمودی قرار است در فروردین‌ماه سال ۹۶ کلید بخورد. به گزارش مهر، «سایه‌بان» عنوان فیلمنامه‌ای است که توسط سعید دولتخوانی و جمشید محمودی به نگارش در آمده و قرار است در شبکه ۲ سیما به تولید برسد. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت به نگارش درآمده و قرار است جمشید محمودی کارگردانی آن را برعهده بگیرد. نوید محمودی هم تهیه‌کننده آن خواهد بود. سریال فضایی خانوادگی دارد و محوریت آن بحث رفاقت، جوانمردی و سبک زندگی با نمایش مرام و معرفت جوانان
جنوب شهری است. اکثر لوکیشن‌های سریال در پایین شهر است و بخشی هم در یک بازار مبل
تصویربرداری می‌شود.


Page Generated in 0/0049 sec