printlogo


کد خبر: 172033تاریخ: 1395/11/26 00:00
برانکو: حالش را ببرید اوکراینی‌ها از جمع ما جدا شدند!
استقلالی‌ها حق دارند کری بخوانند چون بازی را برده‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جدایی 2 بازیکن اوکراینی این تیم خبر داد و در عین حال از عملکرد مهاجم تیمش در فصل جاری دفاع کرد. برانکو ایوانکوویچ یک روز پس از شکست تیمش در داربی 84 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی یک بازی را می‌بازید، همه آن را زیر ذره‌بین می‌گذارند. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که فوتبال فقط برد نیست و باخت هم خواهید داشت. حالا این باخت در بازی با استقلال رقم خورد و به نظرم این بازی برای ما، بازیکنان و هواداران ارزش دیگری داشت. من نمی‌توانم از بازیکنانم انتقاد کنم و به آنها ایراد بگیرم، چون آنها تلاش خود را کردند.
بازی را در 2 دقیقه و به خاطر 2 اشتباه باختیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما بازی را در 2 دقیقه و به خاطر 2 اشتباه باختیم. اشتباه از جانب ما بود و آنها استفاده کردند. در نیمه دوم عملاً روی یک دروازه بازی می‌شد، ما شانس برای گلزنی داشتیم و حتی به تیر دروازه هم زدیم اما وقتی گل نزنید گل می‌خورید. اکنون زمان افسوس خوردن نیست و ما خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم. چیزی که برای همه ما افسوس دارد این است که نتوانستیم به هواداران‌مان شادی را هدیه کنیم. آنها نشان دادند همیشه پشت ما هستند و در هر حالتی از ما حمایت می‌کنند. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و اهداف‌مان هم کاملاً مشخص است.
اینکه ما صدرنشین هستیم غرور نیست، واقعیت است
برانکو درباره اینکه مرفاوی هم پیش از یکی از داربی‌ها به 13 امتیاز اختلاف مغرور شده بود و گویا برانکو هم الان همین غرور را دارد، گفت: این غرور نیست. واقعیت است که ما در صدر جدول هستیم و این دومین باخت ما در طول فصل بود. ما یک بازی را به ذوب‌آهن باختیم در شرایطی که مستحق شکست نبودیم. ما هیچ وقت ناامید نمی‌شویم و راه‌مان را ادامه می‌دهیم. حریف بعدی ما سپاهان است که با وجود نتایج ضعیف گذشته، تیم قدرتمندی است. ببینید که اکنون شرایط‌مان نسبت به تراکتورسازی چگونه است اما معتقدم تا قهرمان نشویم، چیزی تمام نشده است.
بازیکنان اوکراینی به صورت توافقی از جمع ما جدا شدند
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه زمانی قصد دارد از بازیکنان اوکراینی خود استفاده کند و واقعاً این بازیکنان کارایی برای این تیم داشته‌اند یا نه، گفت: می‌خواهم به شما خبری بدهم تا حالش را ببرید! 2 بازیکن اوکراینی دیروز با باشگاه توافق کردند و از تیم جدا شدند!
اگر جای من باشید چه کسی را جای طارمی می‌گذارید؟
 برانکو درباره گل نزدن مهاجمان تیمش گفت: منظور شما مهدی است؟! اما او بهترین گلزن ماست. اشتباه پیش می‌آید و بعضی مواقع گل نمی‌زند اما او بهترین گلزن ماست. همه مهاجمان در دنیا اشتباه می‌کنند. شما اگر جای من باشید چه کسی را جای او می‌گذارید؟
طارمی با شرایطی که دارد جزو بهترین گلزن‌های لیگ است
وی پس از اینکه خبرنگاران گفتند در این شرایط از طارمی استفاده می‌کنند اما آیا بهتر نیست برانکو مهاجم دیگری به لیستش اضافه کند، اظهار داشت: این‌طور نیست که به‌سادگی جای او بازیکن بگیریم و به تیم اضافه کنیم، ضمن اینکه طارمی با شرایطی که دارد جزو بهترین گلزن‌های لیگ است. اکنون هم موقعیت‌ها از دست می‌رود و 3-2 سال دیگر باز هم موقعیت‌هایی را شاید از دست بدهد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که امیر قلعه‌نویی اعلام کرده اگر بازیکنان تیمش در بازی‌های پیش‌رو کارت زرد بی‌مورد بگیرند و محروم شوند با جریمه روبه‌رو خواهند شد، نظر او در این‌باره چیست، خاطرنشان کرد: ما هم اگر بازیکنان‌مان بی‌مورد کارت بگیرند، آنها را جریمه می‌کنیم و این طبیعی است. اگر بازیکنی در بازی ناجوانمردانه و مثلاً برای حرف زدن یا کل‌کل کردن با داور کارت بگیرد، جریمه هم دارد اما اگر در خدمت تیم کارت بگیرد، ایرادی ندارد.
استقلالی‌ها حق دارند کری بخوانند چون بازی را برده‌اند
 برانکو در واکنش به صحبت‌های حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال پس از پیروزی در داربی گفت: این حرف‌ها برای من مهم نیست. آنها حق دارند کری بخوانند، چون بازی را برده‌اند اما این صحبت‌ها برای من اهمیتی ندارد. وی در پایان صحبت‌هایش با خبرنگاران به شوخی کردن پرداخت و در واکنش به اظهارات مختلف خبرنگاران و کارشناسان نسبت به تصمیم‌های او در داربی، گفت: کرواسی 5/4 میلیون جمعیت دارد. می‌دانید چند مربی در کرواسی هستند؟
5/4 میلیون!


Page Generated in 0/0208 sec