printlogo


کد خبر: 172034تاریخ: 1395/11/26 00:00
اخبار

واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به درگیری‌های داربی
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات شهرآورد ۸۴ گفت: بزودی رای تخلفات این دیدار صادر می‌شود.  اسماعیل حسن‌زاده درباره تخلفاتی که در حاشیه برگزاری شهرآورد ۸۴ رخ داد، گفت: اگر چه در انتهای مسابقه مشکلات انضباطی پیش آمد اما در مجموع از نظر مسائل انضباطی که مورد توجه ما است، بهتر از سایر داربی‌های گذشته بوده و از این بابت از تمام افرادی که برای برپایی یک مسابقه خوب تلاش کردند، تشکر می‌کنیم. رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: نکته خاصی که در شهرآورد ۸۴ می‌شود بیان کرد این است که تا زمانی که در داخل زمین مسابقه تنش‌هایی پیش نیامده بود، آرامش در حد انتظار در سکوها وجود داشت و التهاب سکو‌ها و تخلف هواداران دو تیم زمانی به چشم آمد که بازیکنان دو تیم به شرحی که در گزارش‌ها آمده، با رفتارشان موجب ایجاد تنش در سکو‌ها شده‌اند که مطمئنا این نکته مورد توجه کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت. وی در ادامه بیان کرد: در بخشی از گزارش‌ها به برخورد فیزیکی یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال اشاره شده که ضمن اهانت و فحاشی به یکی از داوران، برخورد فیزیکی نیز با او انجام داده و همچنین مقامات رسمی مسابقه به تنش‌های سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی اشاره کرده‌اند که قطعا بررسی خواهد شد.

واکنش جالب بازیکنان ذخیره پرسپولیس به اعتراض لیدرها
لیدرهای باشگاه پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم به بازیکنان بابت شکست مقابل استقلال معترض شدند که با واکنش بازیکنان ذخیره مواجه شدند. تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 3 بر 2 مقابل استقلال در داربی هشتادوچهارم، روز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی به ریکاوری پرداخت. در تمرین دیروز بازیکنان اصلی پرسپولیس با حضور در سالن بدنسازی به کار با وزنه پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز با حضور در زمین چمن تمرینات خود را پیگیری کردند. هنگام تمرین بازیکنان ذخیره، تعدادی از لیدرهای باشگاه نسبت به عملکرد سرخپوشان در دیدار مقابل استقلال معترض بودند که با پاسخ جالب این بازیکنان مواجه شدند. بازیکنان ذخیره پرسپولیس در پاسخ به لیدرها مدعی بودند آنها باید به بازیکنانی اعتراض کنند که هفته گذشته با حضور در باشگاه مطالبات مالی خود را وصول کردند و در دیدار روز یکشنبه نیز به میدان رفتند.


تعدادی از ورزشکاران مدال‌های خود را تقدیم شهدای مدافع حرم کردند
تعدادی از قهرمانان کاراته، تکواندو و تیراندازی جهان دیروز مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کردند. مراسم تجلیل  از شهدای شاخص ورزشکار مدافع حرم با حضور مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان دیروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. کیانوش رستمی، قهرمان طلایی ایران در المپیک ریو مدال خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد. همچنین ورزشکاران حاضر در این مراسم نیز مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردند. ذبیح‌الله پورشیب قهرمان کاراته جهان، مبینا نژاد قهرمان تکواندوی نوجوانان جهان، سجاد گنج‌زاده قهرمان کاراته جهان، الهه احمدی قهرمان تیراندازی آسیا و نفر ششم المپیک، امیر محمدبخشی قهرمان تکواندو و مه‌لقا جام‌بزرگ قهرمان تیراندازی آسیا از جمله قهرمانانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کردند.


درخواست چندباره فوتسال برزیل از ایران برای بازی دوستانه
تیم‌ملی فوتسال برزیل قصد دارد قبل از مسابقات گرندپری که در این کشور برگزار می‌شود با تیم‌ملی فوتسال ایران بازی کند. تیم‌ملی فوتسال برزیل در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا با قبول شکست مقابل تیم ایران از رسیدن به مراحل نهایی بازماند تا ناکام بزرگ این مسابقات لقب بگیرد. برزیلی‌ها برای جبران آن شکست تاکنون چندبار درخواست کردند با تیم ایران بازی کنند که این درخواست‌ها با مخالفت کمیته فوتسال و سرمربی تیم‌ملی مواجه شده بود. برزیل بتازگی باز هم درخواستی را برای بازی با تیم‌ملی فوتسال ایران ارائه کرده است. در این درخواست، تاریخ این بازی تدارکاتی پاییز سال آینده و پیش از شروع مسابقات گرندپری عنوان شده است.


Page Generated in 0/0055 sec