printlogo


کد خبر: 172055تاریخ: 1395/11/27 00:00
کوتاه و گویا

  برای بررسی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل، مصطفی محمدیون، دبیرکل سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با مدیران عامل 15 استان ارتباط ویدئوکنفرانسی برقرار کرده و بر آمادگی کامل هلال‌احمر برای پوشش عملیات حوادث احتمالی و اقداماتی نظیر تامین اقلام غذایی و توزیع لوازم امدادی، پتو و البسه گرم تاکید کرد.
  علی عبدالله‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو در شهرآفتاب خبر داد. به گفته  مهندس علی عبدالله‌پور، تا پایان نمایشگاه خودرو ایستگاه متروی شهر آفتاب آماده ارائه خدمات به مسافران است، این ایستگاه از ساعت 11 تا 20 فعال است. نمایشگاه خودروی تهران و صنایع وابسته از ۲۶ تا ۳۰ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
  زهرا احمدی‌پور، معاون‌ رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در نشست «هم‌اندیشی گردشگری پایدار برای توسعه» که با حضور مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری، استرکیش لاروش، رئیس دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران، فعالان بخش خصوصی، سمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای برگزار شد، گفت: «این نشست‌ها به‌صورت مستمر با حضور مدیران بخش گردشگری، فعالان و صاحب‌نظران این بخش به‌منظور همفکری و هم‌اندیشی برای تنظیم چارچوب مشخص و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف گردشگری پایدار برگزار می‌شود».
  با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی و استفاده مجدد از کتاب‌های خوانده شده، با اجرای طرح «کتابت را جای بگذار» بیش از 2 هزار جلد کتاب به شهروندان شمال تهران اهدا شد. مهدی جمشیدیان، رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه یک با بیان این خبر گفت: این طرح از 22 آذرماه سال جاری در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک اجرا شد و طی آن  کتاب‌های بازیافتی که از غرفه‌های بازیافت در مدارس، ادارات و سطح منطقه جمع‌آوری شده بود، جهت ارائه به متقاضیان جدید به نمایش گذاشته شد.


Page Generated in 0/0059 sec