printlogo


کد خبر: 172080تاریخ: 1395/11/27 00:00
چهره ها

آل‌خلیفه سرنگون می‌شود
حجت‌الاسلام شیخ محمد خجسته، عضو ارشد مجلس علمای بحرین با بیان اینکه بحران سیاسی بحرین نتیجه اختلافات میان خاندان حاکم و معارض است، گفت: هیچ اختلافی در انقلابیون و ملت این کشور وجود ندارد. وی دوشنبه در همایش ششمین سالگرد انقلاب مردم بحرین که در تالار قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: ملت بحرین همانند یاران امام حسین(ع) هستند که توسط آل خلیفه محاصره شده‌اند و بدانند همانطور که نظام یزید سرنگون شد، نظام آل‌خلیفه نیز سرنگون می‌شود.
آل‌خلیفه از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
حجت‌الاسلام عبدالله الدقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران گفت: آل‌خلیفه بهتر است به سرنوشت صدام بخوبی بنگرد؛ صدامی که صدها هزار تن از ملت عراق را سرکوب کرد و در برابر چشم مردم به دار کشیده شد. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق در مراسم ششمین سالگرد انقلاب بحرین گفت: قطعا ملتی که چنین مادران شهدایی دارد و ملتی که به خداوند توکل کرده و رهبری عالم و فقیهی چون آیت‎الله شیخ عیسی قاسم دارد به پیروزی خواهد رسید.
خانه هر بحرینی یک پایگاه انقلابی شود
حجت‌الاسلام شیخ معین دقیق العاملی، نماینده جنبش حزب‌الله لبنان گفت: مردم بحرین باید همچون لبنان از انقلاب اسلامی ایران الگو بگیرند و هر خانه بحرینی به یک پایگاه انقلابی تبدیل شود. حجت‌الاسلام شیخ معین دقیق العاملی در همایش ششمین سالگرد انقلاب مردم بحرین گفت: انقلاب بحرین توسط یکی از علمای برجسته جهان شیعی آغاز شد و در اوج مظلومیت به پیروزی رسید. حجت‌الاسلام العاملی افزود: مقاومت اسلامی یمن و بحرین از برکات انقلاب اسلامی و از شعار «هیهات منا الذله» نشأت گرفته است.
می‌خواهند بحرینی‌ها را خسته کنند
سعد الشهابی، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین با بیان اینکه رژیم آل‌خلیفه می‌خواهد آنقدر به سرکوب ادامه دهد تا ملت خسته شود و دست از مطالبات خود بردارد، اظهار داشت: هرکس که بخواهد ملت را خسته کند با شکست مواجه می‌شود. سعید الشهابی با اشاره به حصر عملی شیخ عیسی قاسم در منزلش گفت: رژیم آل‌خلیفه رهبران  دینی و سیاسی  بحرین را  هدف حملات خود  قرار داده است  و این روند همچنان ادامه دارد. منامه  معتقد است اینان مانع اجرای  سیاست‌های آل‌خلیفه هستند.
 


Page Generated in 0/0063 sec