printlogo


کد خبر: 172115تاریخ: 1395/11/28 00:00
اخبار

گردهمایی مدیران شبکه‌های پرمخاطب اجتماعی
همایش ملی مدیران فضای مجازی با حضور جمعی از مدیران شبکه‌های پرمخاطب اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن در سالن همایش‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش مهر، سجاد حسینی، دبیر اجرایی این همایش ضمن ابراز امیدواری به استقبال پرشور مدیران صفحات پرمخاطب فضای مجازی از این همایش، تاکید کرد: این همایش بهانه‌ای است برای آنکه به مدیران رسانه‌هایی که بین مردم طرفداران خاص خود را دارند ارج نهاده شده و به آنها یادآوری شود در رشد این فرهنگ بسیار موثر و مهم هستند. وی افزود: همایش ملی مدیران فضای مجازی فرصتی است برای دیده و شنیده شدن مدیران کانال‌ها و صفحاتی که به نوبه خود تأثیر بسزایی در رشد و تغییر سبک زندگی مخاطبان خود دارند. همایش ملی مدیران فضای مجازی امروز ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب «پناهگاه بی‌پناه»
کتاب «پناهگاه بی‌پناه» نوشته مهناز فتاحی دوشنبه 2 اسفند در محل حادثه بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه رونمایی می‌شود. به گزارش سوره مهر، این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر سیدمهدی خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)، محسن مومنی‌شریف (رئیس حوزه هنری)، مرتضی سرهنگی (مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت)، عبدالحمید قره‌داغی (مدیرعامل انتشارات سوره مهر) و جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری استان برگزار می‌شود. بیست‌وششم اسفند سال 66 پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و بیش از 300 نفر در این پناهگاه شهید و زخمی شدند. بیشتر شهدا و زخمی‌ها را زنان و کودکانی تشکیل می‌دادند که به خاطر در امان ماندن از بمباران‌های رژیم بعث عراق به این مکان پناه می‌بردند غافل از اینکه موشک دقیقا از هواکش پناهگاه وارد و باعث ویرانی و آتش‌سوزی شد. ماجرای پناهگاه از زبان 33 نفر روایت می‌شود.  گفتنی است، این اثر از 3 بخش تشکیل شده است؛ بخش نخست نگاهی به شرح ماجرا به صورت پژوهشی دارد، در بخش دوم خاطرات بازماندگان بمباران پناهگاه بی‌پناه می‌آید و در بخش سوم مستندات و تصاویر در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

تصاویری ناب از ایران در مستند «پلاک ایران»
مستند بلند «پلاک ایران» با موضوع معرفی مناطق طبیعی کشور از جنگل‌های شمال تا کویر مرکزی ایران در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است و مراحل نهایی آماده‌سازی خود برای پخش را
پشت سر می‌گذارد. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، پویان شادپور، کارگردان این مستند درباره تفاوت «پلاک ایران» با سایر کار گفت: در این مستند تلاش کردم از زاویه نگاه تجربه خود، طبیعت را به تصویر بکشم یعنی از ارائه موضوعات تخصصی درباره جزئیات و ویژگی‌های منطقه خودداری کنم و به عنوان یک طبیعت‌گرد، آنچه برایم جالب و جذاب بوده را در مستند به مخاطبان ارائه کنم. این کارگردان مستند درباره موقعیت‌های به تصویر کشیده شده در «پلاک ایران» نیز گفت: در این مستند مکان‌های مختلفی از جمله بخش‌های ماسوله، تالش و نوپل در جنگل‌های گیلان و همچنین بیابان‌های اطراف کاشان، پارک ملی کویر و کویر مرنجاب را از بخش‌های مرکزی کشور به تصویر کشیده‌ام. گفتنی است، مستند 26 دقیقه‌ای «پلاک ایران» به تهیه‌کنندگی عطاپناهی، در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و بزودی از رسانه ملی به نمایش درمی‌آید.

عزت‌الله انتظامی:
اگر از اثری خوشم بیاید دوباره بازی می‌کنم
عزت‌الله انتظامی که در کارنامه درخشان خود فیلم‌هایی نظیر گاو، حاجی واشنگتن، کمال‌الملک، کشتی آنجلیکا و... را دارد با اشاره به تمایل خود برای حضور در آثار نمایشی گفت: فیلمنامه زیاد به دستم می‌رسد اما اثری که قابل توجه باشد و نظرم را جلب کند وجود نداشته است. به گزارش میزان، پدرسینمای ایران که چند سالی است حضور جدی در سینمای امروز ایران را کنار گذاشته است در گفت‌وگوی کوتاه خود افزود: اگر اثری را بخوانم که از آن خوشم‌ بیاید قطعا دوباره بازی می‌کنم.


Page Generated in 0/0073 sec