printlogo


کد خبر: 172118تاریخ: 1395/11/28 00:00
بازیکنان بارسا علیه سرمربی
آخرین میخ بر تابوت انریکه

رسانه‌های اسپانیایی از اختلاف بین لوئیز انریکه و بازیکنان مطرح بارسلونا خبر می‌دهند. شکست سنگین 4 بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونایی را که این فصل با افت و خیز پیش می‌رفت و در لالیگا هم عقب افتاده بود، با یک چالش اساسی روبه‌رو کرد. خیلی بعید است که بارسلونا بتواند در نوکمپ این نتیجه را برگرداند و احتمالا باید شاهد حذف ناباورانه بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشیم. تیمی که پیش از شروع این مسابقات از آن به عنوان شانس اول قهرمانی در پراهمیت‌ترین جام اروپایی نام برده می‌شد، حالا در یک قدمی حذف قرار دارد.
این مسائل باعث شده اختلافات قدیمی بازیکنان برجسته بارسلونا با لوئیز انریکه دوباره مطرح شود. رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند کاپیتان‌های بارسلونا معتقدند انریکه توانایی حل مشکلات فعلی بارسلونا و ارائه راه‌حل منطقی را ندارد. حتی گفته می‌شود دلیل اصلی اینکه لیونل مسی برای تمدید قراردادش تعلل می‌کند، وضعیت نامشخص آینده بارسلونا با لوئیز انریکه است. البته این مربی 46 ساله پیش از این هم خودش اذعان کرده بود که مطمئن نیست با بارسلونا قراردادش را تمدید کند و در شرایطی که قرارداد وی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، احتمالا با عدم تمدید قرارداد، دوران 3 ساله همکاری انریکه با بارسلونا هم به پایان می‌رسد. البته شاید یک معجزه بتواند انریکه را از شرایط وخیم فعلی نجات دهد و با پیروزی پر گل در بازی برگشت برابر پی‌اس‌جی، جو منفی فعلی در نوکمپ را به نفع خودش تغییر دهد. لوئیز انریکه در فصل اول حضورش در بارسلونا توانست فاتح سه‌گانه شود و فصل گذشته هم با آبی‌واناری‌ها لالیگا و کوپا‌دل‌ری را فتح کرد اما این فصل به‌رغم حضور در فینال کوپادل‌ری، بارسلونا در بسیاری از بازی‌های لیگ پرافت و خیز ظاهر شد و اکنون در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هم قرار دارد. در چنین شرایطی، عدم حمایت بازیکنان مطرح بارسلونا مانند مسی، اینیستا، پیکه، نیمار و... می‌تواند آخرین میخ بر تابوت دوران انریکه بر نیمکت مربیگری بارسلونا باشد.
واکنش جالب انریکه به تحقیر شدن برابر PSG
سرمربی آبی‌واناری‌ها با وجود شکست سنگین برابر پاری‌سن‌ژرمن امید خود را از دست نداده است. بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن تحقیر شد. آبی‌واناری‌ها که در خانه حریف به میدان رفته بودند با 4 گل تحقیر شدند تا امید بسیار کمی برای صعود به دور بعد داشته باشند. با وجود شکست سنگین بارسلونا برابر تیم پرستاره پاری‌سن‌ژرمن، سرمربی آبی‌واناری‌ها واکنش جالبی از خود نشان داد و به نظر می‌رسد هنوز امید خود را از دست نداده است. او بعد از بازی گفت: شکست تلخی بود اما بارسلونا می‌تواند در دیدار برگشت 4 یا بیشتر از 4 گل به ثمر رساند. این اظهارنظر انریکه تنها برای نگه داشتن کورسوی‌امید شاگردانش و خودش است چرا که خوشبین‌ترین هوادار بارسلونا هم بخوبی می‌داند زدن 4 گل آن هم به تیم پرستاره پاری‌سن‌ژرمن که از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپاست بسیار سخت است.


Page Generated in 0/0065 sec