printlogo


کد خبر: 172152تاریخ: 1395/11/28 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از توسعه ریلی شرق کشور به‌عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه نام برد و با اشاره به پیشرفت قابل قبول ساخت راه‌آهن چابهار- ایرانشهر گفت:‌ برای ساخت این پروژه حداقل به ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 بلومبرگ نوشت: بررسی میزان پایبندی اعضای اوپک به کاهش تولید نشان می‌دهد عراق بیشترین میزان تخطی از تعهداتش را داشته و در حالی که قرار بوده ۲۱۰ هزار بشکه از تولید خود بکاهد در ماه ژانویه تنها ۸۶ هزار بشکه در روز تولید خود را کاهش داده است.
 اختلافات میان وزارت صنعت و وزارت اقتصاد بر سر سامانه پنجره واحد تجاری به اوج خود رسیده است و دود این اختلافات به چشم فعالان بخش انبارداری رفته است.
 شورای پول و اعتبار مقرر کرد بانک مرکزی در اسرع وقت برنامه افزایش سهم درآمدی بانک‌ها از محل کارمزد خدمات بانکی را تهیه و برای تصمیم‌گیری به شورای پول و اعتبار ارائه کند.
 رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با بیان اینکه ۲۲ هزار شعبه بانکی در کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۲۳۰ هزار نفر در این شعب کار می‌کنند.
 معاون اداره حساب‌های اقتصادی بانک مرکزی با رد سخنان وزیر صنعت مبنی بر اشتباه این بانک در اعلام آمار بخش معدن گفت: وزارت صنعت به نامه‌های بانک مرکزی درباره اعلام آمار وضعیت معدن پاسخ نداد.
 


Page Generated in 0/0059 sec