printlogo


کد خبر: 172156تاریخ: 1395/11/28 00:00
اخبار

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن قابل تحسین است
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن قابل هرگونه تمجید و تحسین است.به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، از حضور
با شکوه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تجلیل کرد و گفت: این مردم نشان داده‌اند هر جا مصالح اسلام و نظام مطرح است، کوتاه نمی‌آیند. وی با اشاره به حضور مردم همیشه در صحنه در مناسبت‌هایی مثل روز قدس و 22 بهمن تصریح کرد: این مردم مؤمن در هوای سرد و گرم، آنجا که احساس ضرورت کنند، در صحنه حضور دارند و از اسلام و میهن خود دفاع می‌کنند. دبیر شورای نگهبان افزود: در برخی استان‌ها مثل همدان و خوزستان به دلیل سردی هوا یا گرد و غبار بسیار، شرایط حضور در راهپیمایی مساعد نبود اما این مردم با وجود سردی هوا یا مشکل تنفس در گرد و غبار، بیشتر از گذشته، راهپیمایی 22 بهمن امسال را با شکوه برگزار کردند.آیت‌الله جنتی ضمن تجلیل مجدد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی کشور با وجود برخی گلایه‌ها از مشکلات اقتصادی و بیکاری، دعوت رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند برای اساس اسلام و مملکت، همیشه در صحنه حضور دارند.


۱۲۰ نماینده مجلس تاکنون از «جبهه مردمی» حمایت کرده اند
رئیس کمیته نمایندگان مجلس شورای اسلامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حمایت ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس از این جبهه خبر داد.حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ضرورت تشکیل این جبهه مردمی اظهار داشت: دغدغه اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حل مشکلات جامعه، خدمت به مردم، حرکت در مسیر انقلاب و ولایت است و این حرکت نو در استقرار انقلاب موثر است.وی به رویکرد این جبهه در ساماندهی اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: رویکرد جدیدی که در این جبهه از ابتدا نمایان بوده، این است که از تمام افراد اعم از نخبگان، مهندسان، کشاورزان، بانوان و... در قالب کمیته‌هایی دعوت کرده و در حال حاضر نیز این کمیته‌ها فعال هستند.رئیس کمیته نمایندگان مجلس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته متبوعش در این جبهه، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در قالب کمیته‌ای سازماندهی شده‌اند و کسانی که از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کردند، تاکنون نزدیک به 120 نفر هستند که اسامی این  افراد موجود است و همه آنها در قالب یک کمیته سازماندهی شده اند.

جزئیاتی از مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶
رئیس مرکز تولید و فنی سیما می‌گوید 4 برنامه گفت‌وگو محور و 3 مناظره تلویزیونی برای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شده است. مجید شعبانپور با بیان اینکه در انتخابات پیش رو علاوه بر تولید برنامه‌ ها تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامه‌ها همچون انتخابات‌های گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری اختصاص خواهد داشت، گفت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملی هر یک از نامزدهای این دوره در 4 برنامه گفت‌وگومحور حضور پیدا می‌کنند. وی افزود: این برنامه‌ها شامل 30 دقیقه گفت‌وگو با دوربین و 3 برنامه 60 دقیقه‌ای گفت‌وگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفت‌و‌گو با ایرانیان خارج از کشور است. رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذاب‌ترین برنامه‌های مخاطبان در طول انتخابات‌های گذشته دانست و اضافه کرد: پخش 3 مناظره 180 دقیقه‌ای در این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است. پیش‌بینی می‌شود در طول انتخابات مناظره‌ها از مهم‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی باشند. وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح مناظره انتخابات سال 92 بعد از بررسی مناظره‌های روز دنیا به لحاظ فرم انتخاب شد و 8 نامزد مقابل هم قرار گرفتند و برنامه‌های یکدیگر را نقد کردند. این دوره نیز فرم مناظره به شیوه انتخابات گذشته با برخی تغییرات اجمالی است. اتودهای بسیاری برای دکور این برنامه‌ها زده شده که پس از تایید، ساخته و در مناظره‌ها و گفت‌وگوها استفاده می‌شود.


Page Generated in 0/0064 sec