printlogo


کد خبر: 172208تاریخ: 1395/11/30 00:00
اخبار

مثبت اعلام شدن تست دوپینگ  2 بازیکن فوتبال
رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ 2 بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر  غلامرضا نوروزی گفت: نمونه 2 فوتبالیست لیگ برتری از طرف آزمایشگاه کلن آلمان مثبت اعلام شد که به دنبال این موضوع پروسه رسیدگی آغاز شده و فعلا از شرکت در هر مسابقه‌ای تعلیق شدند. وی در پایان افزود: از این دو بازیکن در هفته‌های گذشته نمونه‌گیری انجام شده بود که در مراحل اولیه بررسی نمونه A آنها مثبت اعلام شد. البته نام این دو بازیکن پس از طی شدن کامل پروسه قانونی صدور رای و در صورت عدم ارائه مدارک معتبر اعلام خواهد شد.

ایران قهرمان پرشین‌کاپ فوتبال ساحلی شد
تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد مقام نخست مسابقات پرشین‌کاپ بوشهر را از آن خود کند. در آخرین روز مسابقات چهارجانبه پرشین‌کاپ در بوشهر، تیم‌ملی ساحلی ایران با برتری ۴ بر ۳ برابر ایتالیا تیم چهارم رنکینگ جهانی، مقام نخست این مسابقات را کسب کرد. پیش از این دیدار نیز اوکراین با نتیجه ۴ بر ۲ لهستان را شکست داد. به این ترتیب ایران با ۷ امتیاز قهرمان این مسابقات شد و پس از آن تیم‌های ایتالیا، اوکراین و لهستان هر سه با 3 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات به ترتیب ۱۰۰، ۸۰،‌ ۶۰ و ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند که به امتیازشان در رنکینگ جهانی اضافه می‌شود. ایتالیا تیم چهارم رنکینگ جهانی است. اوکراین قهرمان یورو و لهستان نیز قهرمان مسابقات انتخابی جام‌جهانی در قاره اروپاست.

مربی روسیه: با تیم اصلی به ایران نیامدیم
مربی تیم‌ملی کشتی آزاد روسیه با بیان اینکه هدف‌مان رقابت‌های قهرمانی اروپا بود نه جام‌جهانی، گفت: با نفرات درجه 2 و 3 در جام‌جهانی ایران شرکت کردیم. حاجی‌مراد ماگمدوف که در غیاب جامبولات تدیف هدایت تیم‌ملی کشتی آزاد روسیه در جام‌جهانی کرمانشاه را بر عهده دارد درباره عملکرد ضعیف این تیم در این مسابقات گفت: ما با کشتی‌گیران دوم و سوم خود که اکثرا جوان بودند گام به جام‌جهانی ایران گذاشتیم چرا که تیم اصلی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کنیم و هدف اصلی ما آن مسابقات است. وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوب کشتی‌گیران درجه 2 و 3 روسیه در گذشته آیا انتظار چنین عملکرد ضعیفی را داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: به دنبال کسب نتیجه در چنین مسابقاتی نیستیم بلکه می‌خواهیم این جوانان را برای حضور موفق در مسابقات آینده محک بزنیم، البته برخی کشتی‌گیران ما با وجود کسب نتیجه در جام یاریگین از آمادگی مطلوب به دور بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. ماگمدوف درباره غیبت تدیف، سرمربی تیم‌ملی روسیه گفت: او به علت بیماری و مشغله موفق به همراهی تیم روسیه در جام‌جهانی نشد. وی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا گفت: باید کشتی گرفت چرا که همه چیز روی تشک مبارزه مشخص
خواهد شد.

بهترین داور جهان به لیگ عربستان پیوست
بهترین داور جهان در سال 2016 نتوانست برابر رقم نجومی فدراسیون فوتبال عربستان وسوسه نشود. او لیگ جزیره را برای قضاوت در لیگ عربستان ترک کرد. به نقل از اسپورت عربستان، در لیگ عربستان شرایط خاصی وجود دارد و هر تیم می‌تواند برای قضاوت چند دیدار خود در لیگ داوران خارجی را پیشنهاد بدهد و به همین خاطر در لیگ عربستان داوران سرشناسی مشغول به کار هستند که سرشناس‌ترین آنها در این چند سال اخیر هاوارد وب انگلیسی بوده است. فدراسیون فوتبال عربستان از عقد قرارداد با مارک کلاتنبرگ بهترین داور جهان در سال 2016 خبر داد و اعلام کرد این داور جانشین هاوارد وب شده است. کلاتنبرگ وظیفه دارد در کنار قضاوت بازی‌ها به داوران عربستانی هم آموزش دهد. فدراسیون فوتبال عربستان برای راضی کردن این داور برای قضاوت در لیگ این کشور هزینه بسیار زیادی کرده است.
 


Page Generated in 0/0058 sec