printlogo


کد خبر: 172281تاریخ: 1395/12/1 00:00
کوتاه و گویا

  سیدمهدی شجاعی در یازدهمین نشست «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» گفت: فضای مجازی باعث سیری کاذب اشتهای  مردم برای مطالعه کتاب شده و متاسفانه گاه دانشجویان ما سطح سوادشان از دانش‌آموزان کمتر است و سطح سواد روز به روز دارد تنزل پیدا می‌کند و درک مفاهیم عمیق سخت می‌شود.
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران گفت: متاسفانه هنوز در کلانشهرها سیستم‌های یکپارچه شهری ایجاد نشده لذا بسیاری از فرآیندها زمان‌بر شده است؛ در شهرداری تهران تلاش کرده‌ایم این یکپارچه‌سازی را ایجاد کنیم و در اصلاح فرآیندها نیز 3 اصل تسریع، تسهیل و تکریم مردم را به طور جد مدنظر قرار داده‌ایم.
  مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از ثبت 30 هزار اثر مقاطع مختلف سنی و در موضوعات مختلف در جشنواره مشکات در منطقه 2 خبر داد. جشنواره مشکات به منظور ترویج فرهنگ صحیح شهروندی و ارتباط صحیح با طبیعت ایجاد شده است.
  سیدهادی قره‌سید‌رومیانی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به سند چشم‌انداز 20ساله نظام و برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش گردشگران ورودی به کشور گفت: افزایش 5 ‌برابری گردشگران خارجی نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.
  کیوان فاتحی‌منش، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک از مانور سراسری دانش‌آموزان و معلمان با هدف تمرین روش‌های تخلیه امن و پناه‌گیری صحیح در بحران هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه  در 44 مدرسه منتخب منطقه یک خبر داد.
  محمدرضا موسوی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 3 گفت: مخازن آبی‌رنگ ویژه پسماند خشک در بوستان‌های شریعتی، بهشت مادران، سهیل، ارغوان، ملت، زرگنده، صبا، توزیع شده و  با هدف ارتقای فرهنگ تفکیک پسماند خشک و تر، تاکنون 33 مخزن 120 و 240 لیتری  در کنار مخازن پسماند ‌تر موجود در بوستان‌ها تعبیه شده است.
  مهرشاد الله‌ویردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی از خیابان طالقانی تا میدان فلسطین با موضوع انتفاضه فلسطین خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران و به منظور گرامیداشت مقاومت مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.
  از نخستین شماره‌ نشریه روزانه‌ نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی با عنوان ماه‌پیشونی رونمایی شد. علاقه‌مندان بخش بین‌الملل جشنواره ضمن آشنایی با شیوه‌ دعوت میهمانان خارجی می‌توانند با شیوه‌های برنامه‌ریزی این بخش در این نشریه آشنا شوند.


Page Generated in 0/0057 sec