printlogo


کد خبر: 172294تاریخ: 1395/12/2 00:00
اخبار

«سازش» در انتظار پروانه نمایش است
تهیه‌کننده «سازش» می‌گوید این فیلم برای اکران در انتظار پروانه نمایش است. به گزارش مهر، عبدالله علیخانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سازش» به کارگردانی حسین فرحبخش درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: برای این اثر درخواست پروانه نمایش داده‌ایم اما هنوز موفق به کسب مجوز نمایش نشده‌ایم بنابراین در حال حاضر در انتظار دریافت پروانه نمایش هستیم. وی افزود: پس از عید نوروز هرچه سریع‌تر «سازش» اکران شود به نفع فیلم است و هرچه زمان اکران آن عقب‌تر بیفتد خوب نیست، هرچند بعد از نوروز انتخابات ریاست‌جمهوری در پیش است اما فکر نمی‌کنم این موضوع آسیبی بزند. علیخانی در پایان گفت: هیاهوی انتخابات یکی، دو ماه بیشتر نیست و این موضوع روی رفتن مردم به سینما تاثیر نمی‌گذارد، بنابراین این زمان برای نمایش آثار زمان بدی نیست. بهنوش بختیاری، سحر قریشی، رضا ناجی و یوسف تیموری ایفاگر نقش‌های اصلی «سازش» هستند.

مشخص نبودن پخش «دورهمی» در نوروز
تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» با اشاره به اینکه پخش «دورهمی» در نوروز 1396 مشخص نیست، گفت: همه چیز درباره سری دوم این مجموعه تا پایان هفته معلوم می‌شود. به گزارش میزان، هاشم رضایت، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» گفت: هنوز مشخص نیست سری جدید «دورهمی» را چه زمانی جلوی دوربین ببریم. وی ادامه داد: همچنین اینکه آیا «دورهمی» نوروز سال 1396 پخش می‌شود یا خیر نیز هنوز مشخص نشده است.  گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و با اجرای مهران مدیری توانست در سری اول پخش خود، رضایت شمار بالایی از مخاطبان تلویزیون را به دست آورد. در سری اول این مجموعه تلویزیونی، هنرمندانی همچون رامین ناصرنصیر، سروش جمشیدی، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، امیر جنانی، لیلا ایرانی و سیامک انصاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اصغر یوسفی‌نژاد:
درباره دوبله «اِو» مشورت خواهم کرد
فیلم «اِو»(خانه) با حضور در بخش اصلی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، مورد استقبال مخاطبان سینما قرار گرفت. اصغر یوسفی‌نژاد، کارگردان «او» (خانه) درباره بازنگری در تدوین این اثر گفت: نسخه اولیه این فیلم 83 دقیقه بود که با توافق تدوینگر به 78 دقیقه در جشنواره فیلم فجر رسید و فکر نمی‌کنم تدوینی روی آن صورت دهیم. اگر توصیه‌ای منطقی از طرف اهالی فن درباره کوتاه کردن آن پیشنهاد شود شاید 2 دقیقه از زمان آن کم کنیم. وی با اشاره به زمان اکران «او» عنوان کرد: قبل از جشنواره مذاکراتی با بخش هنروتجربه انجام دادیم اما در کل با وجود پیشنهاداتی که شده، فعلا خبری از اکران نیست. یوسفی‌نژاد درباره ساخت فیلم‌های سینمایی کم‌هزینه و موفق مانند «او» عنوان کرد: من پرورش یافته تلویزیون در شهرستان و متخصص ساختن فیلم‌های کم‌هزینه هستم و تا اطلاع ثانوی این روند را ادامه خواهم داد و فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند تجربه بسیار خوب و مفیدی برای سینمای ایران باشد. یوسفی‌نژاد درباره دوبله کردن «او» به زبان فارسی جهت اکران عمومی خاطرنشان کرد: واقعا به این جریان فکر نکردم، حتما با تعداد بیشتری از دوستان در این زمینه مشورت خواهم کرد.

«شاهرگ»؛ داستانی واقعی با موضوع یک پروژه ملی
تهیه‌کننده سریال «شاهرگ» گفت: اوایل سال آینده وارد مرحله پیش‌تولید خواهیم شد. به گزارش فارس، علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده تلویزیونی، درباره سریال شاهرگ گفت: در حال حاضر قسمت‌های ابتدایی این سریال توسط هومان فاضل در حال نگارش است. وی با اشاره به لوکیشن‌های این سریال ادامه داد: بخش عمده‌ای از این اثر در تهران مقابل دوربین خواهد رفت و بخش‌های کوتاهی نیز بر اساس روند قصه، در خوزستان و یزد ضبط می‌شود. این تهیه‌کننده درباره استفاده از بازیگران بومی و لهجه در شاهرگ بیان داشت: از آنجایی که بخش مهمی از قصه در تهران می‌گذرد، اغلب بازیگران‌مان بومی نبوده و بدون لهجه هستند. سبط‌احمدی در ادامه گفت: قصه‌ای که می‌خواهیم به تصویر بکشیم تاحدودی واقعی است و یک پروژه ملی محسوب می‌شود. وی ادامه داد: به امید خدا اوایل سال آینده وارد مرحله پیش‌تولید خواهیم شد. بنا بر این گزارش، این سریال 26 قسمتی با موضوعی اجتماعی- خانوادگی درباره یکی از پروژه‌های ملی است. مجموعه تلویزیونی «شاهرگ» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی در گروه فیلم و سریال شبکه 2 تولید خواهد شد.


Page Generated in 0/0173 sec