printlogo


کد خبر: 172330تاریخ: 1395/12/2 00:00
اخبار

مدیرکل پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش اعلام کرد
ثبت 1924 شکایت تنبیه بدنی  در مدارس طی 2 سال
مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: از مجموع 1924 شکایت تنبیه بدنی در 2 سال، 96 پرونده به هیأت تخلفات اداری ارسال شد که 186 نفر تذکر کتبی و 518 نفر تذکر شفاهی گرفتند و 452 نفر هم از شکایت خود صرف‌نظر کردند. به گزارش فارس، سیدرحیم میرشاهولد، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش، آماری از تنبیه بدنی دانش‌آموزان در سال‌های تحصیلی 94-93 و 95-94 ارائه کرد. وی افزود: کل شکایات درباره تنبیه بدنی سال 1393 دانش‌آموزان که به دست‌مان رسیده است، 1249 مورد بود و آنچه در سال 1394 به دست‌مان رسیده است، 675 مورد بود که کاهش چشمگیر داشته است. میرشاهولد با بیان اینکه رفتار هدایت‌گرایانه آموزش‌وپرورش برای معلمان جواب داد و آمار تنبیه بدنی رو به کاهش است، خاطرنشان کرد: از مجموع 1924 شکایت تنبیه بدنی در 2 سال، 1274 شکایت بحق و 650 شکایت ناحق بود و احراز نشد که تنبیه بدنی انجام شده است. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه برخورد جدی آموزش‌وپرورش با تنبیه بدنی یکی دیگر از عوامل کاهش این تنبیه است، خاطرنشان کرد: از مجموع 1924 شکایت تنبیه بدنی در 2 سال، 96 پرونده به هیأت تخلفات اداری ارسال شد، 186 نفر تذکر کتبی دریافت کردند، 518 نفر تذکر شفاهی گرفتند و 452 نفر هم از شکایت خود صرف‌نظر کردند.


احداث بوستان 5  هزار متری در پایتخت
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ساخت بوستان 5000 متری در منطقه 13، بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پارک سرخه‌حصار، ساخت 2 بازار میوه و تره‌بار محلی، یک فروشگاه شهروند،3 پل مکانیزه، ساماندهی سیما و منظر شهری اتوبان شهید یاسینی، جداره‌سازی خیابان پیروزی و نورپردازی 4 مسجد در این منطقه خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، مجتبی یزدانی با اشاره به مصوبات شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی از منطقه 13 گفت: عملیات ساخت بوستان 5000 متری در منطقه 13 بزودی آغاز خواهد شد و 3 پل مکانیزه، 2 بازار میوه و تره‌بار به شکل محلی نیز برای رفاه حال شهروندان این منطقه ساخته می‌شود. یزدانی در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ایستگاه آتش‌نشانی پارک سرخه‌حصار آماده بهره‌برداری است و با توجه به نیاز منطقه به شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی هماهنگی‌های لازم با شرکت آب و فاضلاب برای جانمایی شیرهای یادشده صورت خواهد گرفت.

برگزاری دومین ایده‌بازار شهری
معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری دومین ایده‌بازار شهری، رویدادی برای اجرایی شدن ایده‌ها در بهار سال 96 خبر داد.   به گزارش «وطن‌امروز»، علی فرهادی با اشاره به برگزاری دومین ایده‌بازار شهری، رویدادی برای اجرایی شدن ایده‌ها گفت: شهرداری تهران همواره از راهکارهای خلاقانه و مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت کالبدی و اجتماعی شهرها استقبال کرده و تقویت راه‌های این هم‌افزایی را مدنظر داشته است. وی عنوان کرد: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران به منظور افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده به شهروندان و همچنین پرورش ایده‌های کاربردی مطابق نیازهای مدیریت شهری دومین ایده بازار شهری را با مشارکت نخبگان دانشگاهی و فعالان حوزه شهری طرح‌ریزی و اجرایی خواهد کرد. فرهادی خاطرنشان کرد: تحقق اثربخشی این رویداد ناگزیر از مشارکت تمام ذی‌نفعان در این عرصه است و  لذا در مدل طراحی شده در دومین ایده بازار شهری، شورایاری‌های محلات نقطه تمرکز اصلی بوده و برنامه عملیاتی ایده بازار به گونه‌ای تدوین شده است که ایده‌های برتر در سطح محلات اجرایی شوند تا مردم بتوانند نتیجه مشارکت را به صورت ملموس حس کنند.


Page Generated in 0/0054 sec