printlogo


کد خبر: 172338تاریخ: 1395/12/2 00:00
اخبار

من‌سیتی به دنبال صید شاه‌‌ماهی بارسا
یک نشریه انگلیسی مدعی شده پپ گوآردیولا می‌خواهد از ناکامی‌های احتمالی بارسا در پایان فصل جاری به عنوان ابزاری برای وسوسه کردن بهترین بازیکن این تیم جهت پیوستن به آبی‌های شهر منچستر استفاده کند. نشریه میرر مدعی شده باشگاه منچسترسیتی درصدد ارائه پیشنهادی بی‌سابقه به لیونل مسی است تا او را در پایان فصل جاری از چنگ آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا درآورد و به ورزشگاه اتحاد ببرد. به نوشته این نشریه، منچسترسیتی با درنظر گرفتن وضعیت بارسلونا در فصل جاری و احتمال ناکامی این تیم در صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (بعد از باخت 4 بر صفر به پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی) و احتمال روزافزون شکست خوردنش در کورس قهرمانی لالیگا، انگیزه پیدا کرده است که یک پیشنهاد نجومی معادل 100 میلیون پوند برای خرید لیونل مسی ارائه کند. میرر مدعی است پپ گوآردیولا می‌خواهد شاگرد آرژانتینی قدیمی‌اش را در صدر فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای خرید در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات قرار دهد و این در حالی است که مسی با بارسلونا تنها یک سال دیگر قرارداد دارد. من‌سیتی تلاش خواهد کرد با ارائه پیشنهادی تازه او را برای ترک نوکمپ وسوسه کند و برای این کار حاضر است حقوقی نجومی معادل500 هزار پوند در هفته هم به مسی پیشنهاد کند.

تبلیغ عجیب الاهلی امارات برای درآمدزایی
باشگاه الاهلی امارات در آستانه نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران با استفاده از شور هوادارانش راهکار جدیدی برای درآمدزایی پیشنهاد داده است. به گزارش  تسنیم، باشگاه الاهلی امارات با انتشار تبلیغی در سایت رسمی خود با عنوان تجربه جالب و جدید در ورزشگاه راشد از هوادارانش خواسته با پرداخت 2500 درهم در این طرح شرکت کنند. طرح درآمدزایی جدید باشگاه الاهلی امارات شامل امکانات ویژه‌ای برای هواداران جهت ملاقات با بازیکنان پیش از آغاز هر بازی رسمی، حضور در بوفه مخصوص، صفحه نمایشگر اختصاصی، قرار گرفتن در بهترین قسمت ورزشگاه، دسترسی آسان به سرویس‌های بهداشتی و حضور 5 نفره خانوادگی در اتاق‌های خصوصی برای افراد غیرسیگاری است. باشگاه اماراتی این طرح را منحصربه‌فرد و جالب معرفی کرده که هزینه
2500 درهمی برای هواداران به همراه خواهد داشت. تیم‌های اماراتی در 2 فصل اخیر با مشکلات مالی متعددی مواجه شده‌اند و در این میان باشگاه الاهلی با توجه به شور هواداران خود برای تماشای بازی برابر استقلال از طرح جدید درآمدزایی خود رونمایی کرد.

غیبت بازیکن تاثیرگذار الهلال در دیدار برابر پرسپولیس
روزنامه عربستانی اعلام کرد هافبک الهلال به خاطر آسیب‌دیدگی به دیدار حساس برابر پرسپولیس نمی‌رسد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاضیه، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال در شرایط بسیار خوبی به مصاف هم می‌روند. هم پرسپولیس و هم الهلال با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی لیگ‌های ایران و عربستان جای دارند و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند. قرار است 2 تیم سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه سلطان قابوس عمان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم روند. روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی سرشناس الهلال در حال‌ بررسی سبک بازی تیم فوتبال پرسپولیس است تا با بهترین طرح و برنامه برابر این تیم ایرانی به میدان برود. این روزنامه سعودی همچنین نوشت سالم الدوسری، بازیکن تاثیرگذار الهلال در میانه میدان، به دیدار برابر پرسپولیس نمی‌رسد و آسیب‌دیدگی او باعث شده شانس بسیار کمی برای حضور در این دیدار داشته باشد.

فیفا پرسپولیس را به پرداخت  ۴۰ هزار دلار محکوم کرد
باشگاه پرسپولیس به خاطر طلب بازیکن خارجی‌اش محکوم به پرداخت ۴۰ هزار دلار شده است. مارکو پروویچ، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این تیم بازی کرد پس از 4 سال از این باشگاه به فیفا به خاطر دریافت طلبش شکایت کرد و فیفا هم رای به پرداخت ۴۰ هزار دلار به این بازیکن داده است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس باید در مدت تعیین شده از سوی فیفا طلب این بازیکن را پرداخت کند تا با محرومیت یا کسر امتیاز مواجه نشود. علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.
 


Page Generated in 0/0058 sec