printlogo


کد خبر: 172381تاریخ: 1395/12/3 00:00
سرخط خبر

 علی صدیق‌پناه، رئیس انجمن تولیدکنندگان قارچ ایران گفت: روزانه در بورس قارچ ۱۵۰ تن قارچ توزیع می‌شد که اکنون تولیدکنندگان ما به دلیل ایجاد مشکل در عرضه قارچ در محل بورس قارچ با مشکلی جدی روبه‌رو شده‌اند و شاهد آن هستیم که محصولات آنها دور ریخته می‌شود.
 براساس مصوبه هیات دولت، آرای قطعی مراجع مالیاتی و گمرکی از شمول بررسی‌های سازمان حسابرسی خارج شده و منابع حاصل از آن مستقیما قابل وصول است.
 دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استانداران و رؤسای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های کشور، مصوبه شورایعالی را با موضوع دستورالعمل نحوه تهیه سند پهنه‌بندی حریم در طرح جامع شهر در ۵ بخش ابلاغ کرد.
 رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث، مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می‌شود و از این پس، نرخ بیمه شخص ثالث عادلانه‌تر خواهد بود.
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور خواستار تعیین تکلیف حق انتفاع معادن سنگ‌آهن طبق لایحه بودجه سال ۹۵ شد.
 براساس اعلام بورس کالای ایران، معاملات زعفران پوشال (رشته‌ای درجه یک) با رطوبت حداکثر ۸ درصد و خامه حداکثر
۵ درصد با نرخ ۴۵۸۰ تومان انجام شد.
 ۵ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر نفت در نخستین جلسه کمیسیون انرژی و پاسخگویی این عضو کابینه دولت به پرسش‌ها شدند.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نوشت تا کار بررسی لایحه اصلاحیه قانون کار متوقف شود و به دولت بازگردد.
 با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی روسیه، کلنگ‌زنی نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک در جنوب کشور با تأمین مالی از محل وام دولت روسیه به دولت ایران انجام شد.
 گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس با توجه به ۱۶ ایراد وارد بر لایحه وام 5/1 میلیارد دلاری؛ اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه‌یافته، عشایری و مرزی روستایی، به نمایندگان پیشنهاد رد کلیات لایحه را مطرح کرده است.
 


Page Generated in 0/0063 sec