printlogo


کد خبر: 172412تاریخ: 1395/12/4 00:00
سرخط خبر

  وزارت صنعت ضمن ارائه توضیحاتی درباره پوشاک قاچاق اعلام کرد در ۱۰ ماهه امسال واردات رسمی پوشاک ۵ برابر افزایش یافته است.
  رئیس مرکز آمار ایران از پیگیری برای استقرار نظام آماری ثبتی مبنا خبر داد و گفت: شیر قطع و وصل اعتبارات آماری باید در دست این مرکز باشد و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با این روند موافق است.
  رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون ۲۸ شرکت ایرانی برای صادرات محصولات لبنی به روسیه تاییدیه و گواهی بهداشتی دریافت کردند.
  علیرضا یزدانی، مجری طرح چغندر قند با بیان اینکه سطح زیرکشت پاییزه این محصول در سال زراعی جاری ۱۲۰ درصد افزایش یافته، گفت: بالغ بر ۶۰ درصد مطالبات چغندرکاران به حساب آنان واریز شده است.
  معاون مسافری راه‌آهن از پر شدن ۳۰درصد ظرفیت‌ صندلی‌ قطارها برای سفرهای نوروزی خبرداد و گفت: بلیت مسیرهای کمربندی مشهد در بسیاری از روزهای پیک سفر، ۱۰۰ درصد فروخته شده است.
  با ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی، بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان مشتریان بانک کشاورزی از دیروز آغاز شد.
  رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی حرفه‌ای کشور گفت: از زمان اجرای برجام تاکنون به جایی نرسیدیم که ضمانتنامه از بانک ایرانی دریافت کنیم و به طرف خارجی ارائه دهیم.
  در جلسه ۲ معاون رئیس‌جمهور و ۲ وزیر با فعالان کسب و کارهای اینترنتی قرار شد اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی متشکل از فعالان این حوزه به عنوان مرجع مجوزدهی و نظارت دولت بر فعالیت آنها تشکیل شود.
  وزیر انرژی روسیه گفت، حجم مبادلات تجاری بین ایران و روسیه در سال 2016میلادی ۷۰ درصد افزایش داشته و به 2/2 میلیارد دلار رسیده است.
 


Page Generated in 0/0062 sec