printlogo


کد خبر: 172413تاریخ: 1395/12/4 00:00
اخبار

آغاز پرداخت متمم وام مسکن مهر
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از معرفی گروه اول پیمانکاران مسکن‌مهر این شهر از سوی بانک مسکن به دفاتر اسناد رسمی برای دریافت متمم ۱۰ میلیون تومانی تسهیلات این طرح خبر داد. سعید غفوری در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه با توجه به افزایش سقف تسهیلات مسکن‌مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان آیا متمم 10 میلیون تومانی به پیمانکاران این طرح در شهر پردیس پرداخت شده است، اظهار داشت: بانک مسکن امروز 35 پیمانکار را در سری اول برای دریافت متمم 10 میلیون تومانی تسهیلات مسکن‌مهر به دفترخانه‌ها معرفی کرده است.

ربیعی: مشاغل آنلاین مجوز می‌گیرند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در صدد ارائه مجوز صنفی به کسب‌وکارهای آنلاین هستیم، گفت: برای ایجاد تشکل صنفی، این مشاغل باید دارای اتحادیه شوند. به گزارش مهر، علی ربیعی در هم‌اندیشی دولت برای رفع موانع فعالیت کسب‌وکارهای آنلاین در کشور بر ایجاد اتحادیه مرتبط با اصناف و کسب‌وکارهای آنلاین تاکید کرد و گفت: برای توسعه کسب‌وکار در فضای مجازی باید سند توسعه این بخش در دولت تدوین شود. وی اضافه کرد: تا 2 ما آینده با نظرخواهی همه دستگاه‌های مرتبط این سند را آماده طرح در دولت و به عنوان لایحه به مجلس تقدیم می‌کنیم. ربیعی با اشاره به اینکه فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی نیازمند قوانین و مقررات جدید است، پیشنهاد داد: هسته اولیه تشکیل اتحادیه کسب‌وکارها در اینترنت و فضای مجازی باید برنامه‌ریزی شود.

تبانی کارخانه‌ها برای گرانی آهن
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه قیمت آهن با تصمیم دسته‌جمعی کارخانه‌ها ۵۰ تا۶۰ تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: در این شرایط خریداران برای برگشت قیمت‌ها دست از خرید کشیده‌اند. محمد آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه خریداران با مشاهده این افزایش قیمت دست از خرید کشیده‌اند، افزود: اگر خریداران این اقدام خود را ادامه دهند به طور حتم کارخانجات مجبورند طی دو روز آینده قیمت‌ها را کاهش دهند. وی تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو میلگرد 1510 تومان و تیرآهن 1750 تومان به فروش می‌رسد؛ درحالی که قیمت قبلی میلگرد 1450 تومان و تیرآهن 1710 تومان بود. آزاد با بیان اینکه افزایش قیمت، آن هم در شرایط رکود منافعی را عاید تولیدکنندگان نخواهد کرد، گفت: تقاضا به اندازه کافی در بازار آهن کم است و کارخانجات با افزایش قیمت نمی‌توانند جبران هزینه‌های مواد اولیه را داشته باشند.
 


Page Generated in 0/0068 sec