printlogo


کد خبر: 172440تاریخ: 1395/12/4 00:00
اخبار

افشاگری ژیمناست آمریکایی درباره تجاوز پزشک تیم به ورزشکاران
جیمی دانتسشر که مدال برنز المپیک ۲۰۰۰ سیدنی را از آن خود کرده است، آخرین کسی است که حقایقی را درباره تجاوزهای جنسی پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا افشا کرده است.  به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از
 Inside the games، لارنس ناسار متهم به آزار و اذیت جنسی ژیمناستیک‌کاران نوجوان تیم شده است. چندی پیش نیز 2 ژیمناست در یک شبکه تلویزیونی علیه پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا صحبت کردند.  دانتسشر ۳۴ ساله دادخواست قانونی علیه ناسار داده است. او درباره اقدامات ناسار اظهار کرد: برای درمان کمردردم پیش او رفتم. در آن زمان حدود ۱۳ یا ۱۴ سال داشتم. او پزشک معروفی بود و من نمی‌توانستم تصور کنم او کار اشتباهی انجام می‌دهد.  ناسار در ماه دسامبر دستگیر شده است. ناسار بیش از 2 دهه با تیم ژیمناستیک زنان آمریکا همکاری کرده است.

فدراسیون تیروکمان از کدام جام‌جهانی دفاع می‌کند؟
در حالی فدراسیون تیروکمان تاکید دارد ملی‌پوشان نوجوان و جوان کماندار در جام‌جهانی صاحب مدال شده‌اند که بر اساس مستندات، مسابقات جام‌جهانی در این رده‌های سنی برگزار نشده و تنها در رده بزرگسالان رقابتی تحت عنوان جام‌جهانی انجام شده است. به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون تیروکمان در هفته‌ گذشته با افتخار از مدال‌آوری کمانداران جوان و نوجوان در جام‌جهانی آمریکا خبر داد و آن را افتخاری برای ورزش ایران نامید اما پس از چند روز رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که این ادعا حقیقت ندارد و کمانداران رده‌های سنی در یک فستیوال مدال گرفته‌اند، نه در جام جهانی. مستندات و نتایج مسابقات جام‌جهانی و همچنین اسناد فستیوال «وگاس شوت» مغایر با ادعاهای فدراسیون تیروکمان است. در واقع جام‌جهانی داخل سالن در لاس‌وگاس تنها در رده بزرگسالان برگزار شد و اصلا رقابتی تحت عنوان جام‌جهانی در رده نوجوانان و جوانان نبوده که ایران بخواهد مدال بگیرد. مجید کیانزاد، تنها نماینده بزرگسال ایران در این رقابت‌ها بود که صاحب عنوان نشد. نتایج مسابقات جام‌جهانی داخل سالن آمریکا به ترتیب زیر است: قهرمان ریکرو مردان:‌ اوه‌جین از کره‌جنوبی، قهرمان ریکرو زنان: سونگ از کره‌جنوبی، قهرمان کامپوند زنان: ینسن از نروژ و قهرمان کامپوند مردان: برود واتر از آمریکا. دلیل رد ادعای رئیس فدراسیون تیروکمان، سایت رسمی مسابقات «وگاس شوت» تحت عنوان فستیوال بین‌المللی وگاس شوت است که نشان می‌دهد کمانداران ریکرو نوجوان و جوان ایران در این رقابت‌ها که بیشتر شرکت‌کنندگان ورزشکاران ایالت‌های مختلف آمریکا بوده‌اند، صاحب مدال شده‌اند و اصلا موضوع برگزاری جام‌جهانی در رده‌های سنی صحت نداشته است.

دژاگه بازی با قطر را از دست می‌دهد؟
هافبک ایرانی وولفسبورگ به دلیل مصدومیت 4-3 هفته‌ از میادین دور خواهد بود که ممکن است بازی حساس ایران برابر قطر را از دست بدهد. ‌به نقل از کیکر، اشکان دژاگه که در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی با جدایی از العربی قطر به وولفسبورگ پیوست، هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند. نشریه کیکر خبر بدی برای فوتبالدوستان ایرانی داشت و اعلام کرد این بازیکن در تمرینات دچار مصدومیت شده که باعث می‌شود 4-3 هفته‌ از میادین دور باشد. به ‌این‌ ترتیب او باید همچنان منتظر باشد تا نخستین بازی‌ خود را برای وولفسبورگ انجام دهد. اشکان دژاگه که هنوز اجازه بازی برای وولفسبورگ ندارد و نتوانسته رضایت باشگاه قبلی‌اش را به دست بیاورد حالا با مشکل تازه‌ای روبه‌رو شده است. مشکل این هافبک تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران عضلانی است که باعث می‌شود او 4-3 هفته‌ از میادین به دور باشد. دژاگه از سال 2007 تا 2012 در وولفسبورگ بود که در این تیم موفق شد تحت هدایت فلیکس ماگات قهرمان بوندسلیگا شود.   

مجتبی حقدوست به بازی با التعاون می‌رسد
هافبک آسیب‌دیده تیم فوتبال استقلال به دیدار این تیم با التعاون عربستان می‌رسد.  به گزارش مهر، مجتبی حقدوست، هافبک تیم استقلال که در جریان دیدار این تیم با ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، به آمادگی رسیده و می‌تواند آبی‌پوشان را در دومین دیدار آسیایی برابر التعاون عربستان همراهی کند.  این بازیکن بزودی تهران را به مقصد دوبی ترک خواهد کرد تا به اردوی آبی‌پوشان ملحق شود.  دومین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 9 اسفندماه در شهر مسقط است که آبی‌پوشان در آن بازی از نماینده کشور عربستان پذیرایی خواهند کرد.
 


Page Generated in 0/0067 sec