printlogo


کد خبر: 172473تاریخ: 1395/12/5 00:00
آوای شهر

معاون فرمانداری تهران  خبر داد
ثبت‌نام انتخابات شوراها از ۳۰ اسفند
ثبت‌نام انتخابات شوراها از ۳۰ اسفند آغاز می‌شود. معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از ۳۰ اسفند آغاز می‌شود و تا ۶ فروردین سال ۹۶ ادامه خواهد داشت. به گزارش فارس، غلامحسین آرام در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: همه دستگاه‌های شهرستان تهران در ایام تعطیلات در آماده‌باش برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان هستند. معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران افزود: کمپ‌های مختلفی در بوستان‌های سطح شهر تهران برای اسکان مسافران دایر شده است. آرام گفت: هتل‌های شهرستان تهران نیز در ایام تعطیلات نوروزی تخفیف 30 تا 50 درصدی ارائه می‌دهند. وی افزود: 1600 کلاس درس نیز از سوی آموزش‌وپرورش شهرستان برای اسکان مسافران درنظر گرفته شده است که هم فرهنگیان و هم مردم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. آرام به ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران از 30 اسفندماه اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران آغاز می‌شود و در ایام تعطیلات نوروز نیز ستادهای ثبت‌نام دایر هستند و تا 6 فروردین ثبت‌نام ادامه خواهد داشت.

بهره‌برداری از 25 بازار  میوه و تره‌بار در تهران
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث و بهره‌برداری از 25 بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران تا پایان سال 95 خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: براساس سیاست مدیریت شهری مبنی بر احداث بازار میوه و تره‌بار در هر محله، این موضوع در دستور کار قرار گرفته است. یزدانی در ادامه افزود: 25 بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران در حال احداث و بهره‌برداری است که از این تعداد، عملیات ساخت 14 بازار میوه و تره‌بار به اتمام رسیده است و احداث مابقی بازارها نیز تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید. معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: هدف از احداث این بازارها دسترسی آسان شهروندان به منظور تامین مایحتاج روزانه خود در کمترین زمان ممکن و با قیمت کمتر و کیفیت بهتر، از سطح میادین میوه و تره‌بار است.

پیشرفت 95 درصدی پروژه باغ کتاب تا پایان سال
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال 95 درصد از کل پروژه به‌طور کامل آماده‌سازی و 5 درصد باقی‌مانده که شامل بخش‌های جنبی است در آینده‌ای نزدیک تکمیل شود. به گزارش «وطن‌امروز»، علیرضا جعفری با بیان اینکه پروژه باغ کتاب تهران مشتمل بر 10پروژه کلان است، اظهار کرد: تمام هدف ما از اجرای این پروژه این است که فضایی فراهم شود تا اعضای خانواده بتوانند یک روز کامل را در محیطی فرهنگی سپری کنند. وی با یادآوری مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه باغ کتاب تهران عنوان کرد: توجه به اوقات فراغت کودکان و موضوعات آموزشی و تربیتی این قشر ما را بر آن داشت تا اقدامات مربوط به تجهیز غرفه‌های کودک، تالار علم کودک و نوجوان، فروشگاه کتاب کودک و بخش‌های مربوط به رباتیک را در دستور کار خود قرار دهیم. مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ساخت 4 سالن سینمایی و برگزاری همایش را از دیگر امکانات پروژه باغ کتاب تهران برشمرد و گفت: به منظور تکریم شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی، مجسمه‌هایی از این افراد برای معرفی هر چه بهتر مشاهیر در باغ کتاب تهران نصب می‌شود.


Page Generated in 0/0064 sec