printlogo


کد خبر: 172544تاریخ: 1395/12/7 00:00
سرخط خبر

 رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس گفت: لایحه برداشت 5/1 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان و مناطق محروم پس از بررسی بودجه ۹۶ در دستور کار مجلس خواهد بود.
 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران با اشاره به اینکه یک‌چهارم مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کشور در تهران هستند، از واگذاری تدریجی پرداخت این بیمه به کاریابی‌ها از سال ۹۶ خبر داد.
 تغییرات جدید در آرایش سبد سوخت و انرژی آغاز شده و با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس‌جنوبی و افزایش تولید گاز از سال ۹۶ مصرف ۴ فرآورده نفتی شامل نفت کوره، نفت سفید، گاز مایع و گازوئیل حرارتی متوقف خواهد شد.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: عدم همراهی صندوق کارآفرینی امید و نبود پیش‌شرط‌های لازم در اجرای طرح پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی خرید فرش ایرانی مانع اجرای طرح یادشده شده است.
 مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: پیمانکاران مسکن‌مهر شهر پردیس از امروز می‌توانند وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر را دریافت کنند و تاکنون نیز ۱۱ قرارداد امضا شده است.
 وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به افزایش خانه‌های خالی از ۶۳۰ هزار به یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار واحد در سال‌های ۸۵ تا ۹۰ گفت: قصد ندارم راجع به مسکن مهر صحبت کنم، فقط می‌خواهم این توجه را بدهم که اصلا این تصور که یک بار دیگر چنین پروژه‌هایی در ایران شروع خواهد شد غیرممکن است.
 


Page Generated in 0/0057 sec