printlogo


کد خبر: 172583تاریخ: 1395/12/8 00:00
اخبار

مهدی خالدی دار فانی را وداع گفت
مهدی خالدی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی، داور پیشکسوت بین‌المللی کشتی و دارنده سوت طلایی داوری المپیک، روز شنبه ۷ اسفندماه دار فانی را وداع گفت‌. ‌به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی کشور درگذشت این پیشکسوت گرانقدر کشتی کشور را که سابقه ریاست کمیته داوران و بین‌الملل فدراسیون کشتی را نیز در کارنامه کاری خود داشت به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد. خالدی از چند روز گذشته، در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری بود.

خداداد عزیزی از سیاه‌جامگان جدا شد
سرمربی سیاه‌جامگان به دلیل مشکلات مالی این تیم استعفا داد و قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. خداداد عزیزی، سرمربی سیاه‌جامگان پس از اتفاقات اخیر و مشکلات مالی تیم مشهدی از سمت خود استعفا داد و قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. خداداد عزیزی که در میانه‌های فصل جایگزین فرهاد کاظمی شده بود تا بتواند وضعیت جدولی سیاه‌جامگان را بهبود بخشد، نتوانست با وجود مشکلات مالی این تیم به کار خود ادامه‌ دهد و تصمیم گرفت با سیاه‌جامگان قطع همکاری کند.

تجلیل از حامیان برگزاری جام پارسای بی‌ادعا
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دائمی مسابقات فوتسال جام پارسای بی‌ادعا، صبح دیروز (شنبه) از آقای رستمی‌کیا، خیر همدانی و از فعالان اقتصادی کشور به خاطر حمایت از برگزاری این مسابقات تجلیل شد. با توجه به اینکه دبیرخانه دائمی جام پارسای بی‌ادعا، کاملا مردمی بوده و بودجه دولتی ندارد، هر سال از تعدادی از خیران و فعالان اقتصادی در بخش خصوصی جهت حمایت از این حرکت مردمی دعوت به‌عمل می‌آید. یکی از این عزیزان، خیر و فعال اقتصادی همدانی کشورمان بود که ضمن قبول دعوت ستاد برگزاری و حضور در دبیرخانه این مسابقات از فعالیت‌های انجام شده بازدید به‌عمل آورد و با استقبال فراوان حمایت خود را از این مسابقات اعلام کرد. وی هدف از این اقدام را کمک به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بویژه سردار شهید دکتر حسن طهرانی‌مقدم پارسای بی‌ادعا و پدر موشکی ایران دانست و برای حمایت همه‌جانبه از ادوار آتی جام پارسای بی‌ادعا نیز اعلام آمادگی کرد. همچنین در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات جام پارسای بی‌ادعا، مبلغ 30 میلیون ریال به تیم قهرمان و 20 میلیون ریال به تیم نایب‌قهرمان اعطا شد. گفتنی است موسسه فرهنگی - هنری شهدای غدیر انقلاب به عنوان برگزار‌کننده و بانک انصار، فرش عظیم‌زاده و شبکه ورزش سیما از دیگر حامیان برگزاری این دوره مسابقات بودند که دبیرخانه دائمی جام پارسای بی‌ادعا بر خود وظیفه می‌داند از تلاش همه دست‌اندرکاران، حامیان و تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات امسال تقدیر و تشکر کند.

حکم قطعی متهم اصلی پرونده ارتشا در وزارت ورزش‌وجوانان صادر شد
حکم قطعی متهم اصلی پرونده ارتشا در وزارت ورزش‌وجوانان که 2 سال پیش بازداشت شده بود، صادر شد. به گزارش تسنیم، دی‌ماه سال 1393 پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خبری اعلام کرد: «در جهت سالم‌سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسؤولیت نیز بودند، پس از طی مراحل قانونی انجام شده است. این اقدام برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای سالم‌سازی و مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری کشور و با پیگیری مجدانه و موکد وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است». به گزارش تسنیم، در این ماجرا
2 نفر به اتهام ارتشا (رشوه) دستگیر شدند و رای متهم ردیف اول و اصلی این پرونده که در زمان دستگیری در وزارت ورزش و جوانان مسؤولیت داشت، صادر شد. بر این اساس خانم «ف.م» متهم اصلی این پرونده به 2 سال حبس، 10 سال انفصال از خدمات، 10 میلیون تومان جریمه نقدی و 10 ضربه شلاق محکوم شد. حکم صادره
قطعی است.
 


Page Generated in 0/0249 sec