printlogo


کد خبر: 172613تاریخ: 1395/12/8 00:00
اخبار

محکومیت روزنامه دولت به خاطر نشر اکاذیب علیه «وطن امروز»
روزنامه دولت در دادگاه مطبوعات به‌خاطر نشر اکاذیب علیه «وطن‌امروز» درباره ساختمان استیجاری اوقاف محکوم شد. روزنامه ایران در گزارشی مدعی شده بود «وطن‌امروز» مبلغ اجاره‌بهای ساختمان استیجاری اوقاف را پرداخت نکرده است؛ ادعایی که کذب بودن آن با ارائه اسناد پرداخت اجاره‌بها به اوقاف توسط «وطن‌امروز» ثابت شد. در نهایت با شکایت «وطن‌امروز» و رأی دادگاه مطبوعات، روزنامه ایران به‌خاطر نشر اکاذیب مجرم شناخته شد و مدیر مسؤول آن محکوم به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جزای نقدی بدل از 6 ماه حبس تعزیری شد.


با دولت خسته نمی‌توان کشوری جوان را مدیریت کرد
معاون رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه با دولت خسته نمی‌توان کشور و مردمی جوان را مدیریت کرد، گفت: نگاه خسته ‌نق‌زن فرصت‌طلب، دست و بازوی قدرتمند مهندس جوان ایرانی را نمی‌بیند. به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش در کنگره جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در
دهه‌ پیش‌رو با یک مثلث تهدید روبه‌رو است، گفت: مثلث ناکارآمدی اقتصادی، تهدید هویت و تزلزل اجتماعی سه تهدید اساسی و اصلی پیش‌روی ملت ایران است که نیازمند تدبیر است. وی با بیان اینکه با دولت خسته نمی‌توان کشور و مردمی جوان را مدیریت کرد، گفت: نگاه خسته‌ نق‌زن فرصت‌طلب، دست و بازوی قدرتمند مهندس جوان ایرانی را نمی‌بیند؛ مهندس مساله حل کن است نه مساله پاک کن که نیاز اصلی کشور است؛ امروز برخی وقتی با مسائل اصلی کشور مواجه می‌شوند، پاک کردن صورت مساله را راحت‌ترین کار می‌دانند. بذرپاش تاکید کرد: برخی ژنرال‌هایی که 38 سال پیش مهندس بوده‌اند، امروز به تجار بین‌المللی تبدیل شده‌اند و پهنه کشور کرکره مغازه آنها شده است؛ جوانان نباید از تهدیدها و تهمت‌هایی که در مسیر آرمان‌های الهی به آنها می‌زنند، ترسی داشته باشند؛ جوانان بخوبی می‌دانند هر قدمی که در راه کمک به محرومان و مستضعفان بردارند برچسب‌باران خواهند شد اما بدانند جوانان ایستاده‌اند و میدان را برای خسته‌ها خالی نخواهند کرد.

نباید سکان قوه مجریه دست اشراف‌زاده‌ها باشد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید کسانی در صحنه باشند که به مردم خدمت کنند نه اشراف‌زاده‌هایی که جدای از مردم بوده و با درد مردم ناآشنا هستند. محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و همواره از پشتیبانی مردمی برخوردار بوده، گفت: تداوم این انقلاب در گرو جانفشانی مردم بوده است، ملت ایران همواره در صحنه بوده در دوران دفاع‌مقدس نیز با هزینه‌های مادی و معنوی از ارزش‌های این انقلاب دفاع کردند. وی افزود: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب بهانه و مقدمه‌ای شد تا از سطح محلات و شهرستان‌ها تا شهرها و استان‌ها نمایندگان مورد تایید مردم انتخاب شده و درباره سازوکار انتخاب کاندیدای مورد حمایت جبهه و برنامه‌های آتی برای اداره امور کشور تصمیم‌گیری و اظهارنظر کنند.

تجمع 5 اسفند گام اول جبهه مردمی برای تحول بود
مرضیه وحیددستجردی در مطلب توئیتری خود تاکید کرد: تجمع پنجشنبه، گام اول برای یک تحول بود، ما با خیزشی مردمی روبه‌رو هستیم که می‌خواهد اثبات کند نتیجه عقلانیت انقلابی، کارآمدی است. به گزارش فارس، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در توئیتر خود مطلبی را درباره برگزاری نخستین مجمع ملی این جبهه که روز پنجشنبه 5 اسفند برگزار شد، منتشر کرد. در این مطلب آمده است: تجمع پنجشنبه، گام اول برای یک تحول بود. ما با خیزشی مردمی روبه‌رو هستیم که می‌خواهد اثبات کند نتیجه عقلانیت انقلابی، کارآمدی است.


Page Generated in 0/0063 sec