printlogo


کد خبر: 172614تاریخ: 1395/12/8 00:00
اخبار

مقدم فر: پیشنهاد علی مطهری برای احضار ارواح حقیقتاً تأسف‌آور بود
حمیدرضا مقدم‌فر با تعجب‌انگیز و تأسف‌آور خواندن پاسخ اخیر علی مطهری و پیشنهاد او برای احضار روح آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پرسید: چگونه چنین فردی که بدیهی‌ترین اصول اخلاقی و شرعی را نمی‌داند در جایگاه هیات‌رئیسه عالی‌ترین مرجع قانونگذاری کشور قرار دارد؟ مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه ضمن ابراز تعجب از پاسخ غیرمنطقی، غیرقانونی و غیرمستدل علی مطهری، از اینکه چنین فردی در جایگاه هیات‌رئیسه عالی‌ترین مرجع قانونگذاری کشور بدیهی‌ترین اصول اخلاقی و شرعی در نهی و حرمت شرعی تهمت آن هم نه به یک فرد بلکه به یک نهاد انقلابی را براحتی زیر پا گذاشته و اثبات چنین اتهامی را به اجنه و ارواح احاله می‌دهد اظهار تأسف کرد و از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خواست به اینگونه حرمت‌شکنی‌ها که جایگاه نمایندگی مجلس را در افکار عمومی به یک عروسک خیمه‌شب‌بازی جریان‌های ورشکسته سیاسی تقلیل می‌دهد واکنش انقلابی نشان دهند. وی افزود: مگر به‌فرموده حضرت امام راحل(ره) قرار نبود مجلس عصاره فضائل ملت باشد؟ آیا در این نوع رفتار سیاسی سخیف نایب‌رئیس مجلس بویی از فضیلت به مشام می‌رسد؟ این کارشناس مسائل سیاسی و رسانه‌ای گفت: ایشان (علی مطهری) چگونه به خود اجازه می‌دهد نهادی انقلابی را صرفاً براساس یک خاطره‌گویی که قبلاً بی‌پایه بودن این نوع خاطره‌گویی‌ها که خلاف نص صریح وصیتنامه امام راحل(ره) موارد خلافی درباره بدیهی‌ترین شعارهای انقلاب به آن بزرگوار نسبت داده شده بود و از سوی وفاداران به انقلاب مورد اعتراض قرار گرفته بود، متهم کند و حتی پس از آشکار شدن بی‌اساس بودن آن به‌جای عذرخواهی در سخنی گزاف اثبات آن را به احضار ارواح حوالت دهند؟ مقدم‌فر ادامه داد: ارتباط با اجنه و احضار ارواح جزو آداب منحرفان و رمالان و جن‌گیران است، لذا تعجب می‌کنم چطور آقای مطهری به این روش‌ها علاقه نشان می‌دهد و دیگران را هم به به‌کارگیری آن ارجاع و سوق می‌دهد.

برجام و برنامه موشکی 2 موضوع جداگانه است
سخنگوی سپاه با بیان اینکه آزمایش‌های موشکی سپاه تابع مصوبات شورایعالی امنیت ملی است، گفت: برجام و برنامه موشکی 2 موضوع جدا از هم است. سردار رمضان شریف در حاشیه مراسم معارفه مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه آزمایش‌های موشکی سپاه تابع برنامه منظم و زیر نظر شورای عالی امنیت ملی بوده و ریاست این شورا نیز برعهده ریاست‌جمهوری است که مصوبات آن به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد. وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران روال منطقی خود را طی می‌کند، افزود: مطمئنیم قدرت موشکی ایران تاثیر بازدارندگی خود را دارد و اگر دشمنان انقلاب دیوانگی کنند سیلی سختی از ملت ایران می‌خورند. سردار شریف با بیان اینکه برجام و برنامه موشکی 2 موضوع جداگانه است، اظهار داشت: قطعاً اگر قدرتمندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرتمندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی به سردار نقدی
فرمانده نیروی قدس سپاه، درگذشت والده سردار نقدی را تسلیت گفت. سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی درگذشت والده سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت سرلشکر قاسم سلیمانی به شرح زیر است:
«کل من علیها فان»
برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی
سلام علیکم
مصیبت درگذشت ام‌الشهید والده مکرمه را به شما برادر مجاهد و ایثارگر که عمری را در خدمت به اسلام و مسلمین صرف نموده‌اید صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.
از درگاه ایزد منان برای روح آن بانوی عفیفه که پرورشگر فرزندان شایسته‌ای همچون جنابعالی بودند مغفرت و آمرزش و برای شما و خانواده محترم و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می‌نمایم.
قاسم سلیمانی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 


Page Generated in 0/0128 sec