printlogo


کد خبر: 172704تاریخ: 1395/12/10 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام قرهی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم متقی و فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن قرهی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدهاشم رسولی‌محلاتی دامت‌برکاته
درگذشت عالم متقی و فاضل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن قرهی رحمت‌الله‌علیه را به جنابعالی و خاندان مکرم ایشان بویژه همسر محترمه و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۹اسفند‌ماه۹۵
 
لیست«خدمت» اصولگرایان  برای انتخابات شوراها
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ارائه لیست «خدمت» از سوی اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد. مهدی چمران، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا فهرست انتخابات شوراها از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ارائه می‌شود، گفت: خیر، این لیست مستقل از جبهه مردمی است. جبهه مردمی برنامه خاصی برای شوراها ندارد. وی در همین باره تصریح کرد: ما خودمان در شوراها با گروه‌ها و احزاب مختلف نشسته و به این تفاهم رسیده‌ایم که دور هم جمع شویم و مشغول پیگیری برنامه‌ای برای تفاهم هستیم. چمران در پاسخ به این سوال که آیا سرلیست «خدمت» خواهید بود، گفت: نمی‌دانم. این موضوع بستگی به آن گروه‌ها دارد. اگر صلاح به این باشد که نیایم، نمی‌آیم. خودم مایل هستم که نیایم.  رئیس شورایعالی استان‌ها درباره وضعیت اصولگرایان برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: امیدواریم مردم با بصیرت پای صندوق‌های رأی بیایند و به رقیب رأی ندهند.

نباید دائماً مردم را از جنگ ترساند
مدیرعامل خبرگزاری فارس می‌گوید نباید دائماً مردم را ترساند و واژه جنگ را تکرار کرد بلکه باید در مذاکره دانست که چه چیزی داده می‌شود و آیا ضمانت اجرا نیز دارد یا خیر؟ به گزارش فارس، سیدنظام‌الدین موسوی در جمع بسیجیان وزارت کشور گفت: برخی دائم می‌گویند «جنگ، جنگ» و ما را از جنگ می‌ترسانند. باید به آنها گفت جنگ در منطقه شکل گرفت و تمام شد و چیزی مثل داعش برای همین ایجاد شد. موسوی اضافه کرد: ما طرفدار جنگ نیستیم ولی این به آن معنا نیست که در داخل به نحوی موضع بگیریم که علاقه‌مندان به انقلاب را ناامید کنیم. وی عدم استفاده از موقعیت و ظرفیت‌های ایجاد شده برای جمهوری اسلامی ایران را یکی از نقاط ضعف دانست و تصریح کرد: ما نباید دائماً مردم را بترسانیم و واژه جنگ را تکرار کنیم بلکه باید در مذاکره بدانیم که چه چیزی می‌دهیم و چه چیزی می‌گیریم و آیا ضمانت اجرا نیز دارد یا خیر. به عنوان مثال چیزی را برای چشم و ابروی یک نفر امضا می‌کنیم ولی به این سوال پاسخ نمی‌دهیم که آیا این قول معتبر است یا خیر.

جدیدترین موشک کروز دریایی ایران با نام «نصیر» شلیک شد
جدیدترین موشک کروز دریایی ایران با نام «نصیر» در رزمایش نیروی دریایی ارتش شلیک شد.به گزارش فارس، در جریان رزمایش بزرگ نیروی دریایی ارتش که با نام ولایت95 در آب‌های جنوب کشور در حال برگزاری است، جدیدترین موشک کروز دریایی ساخت ایران با نام «نصیر» شلیک شد. سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت این موشک توانسته است پس از شلیک با موفقیت به هدف اصابت کند. وی به میزان برد این موشک اشاره‌ای نکرد. مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 از روز یکشنبه در آب‌های جنوب کشورمان تا مدار 10 درجه و به مساحت
2 میلیون مترمربع آغاز شده است.


Page Generated in 0/0068 sec