printlogo


کد خبر: 172719تاریخ: 1395/12/10 00:00
کوتاه و گویا

  مانور اسکان اضطراری و تخلیه امن به صورت همزمان با هدف آموزش و ارزیابی آمادگی دانش‌آموزان و اولیای مدارس هنگام وقوع بحران زلزله در 41 مدرسه برگزار شد. محمدابراهیم ملاصالحی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 ضمن اعلام این خبر با اشاره به آگاه‌سازی دانش‌آموزان طی سال تحصیلی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی، گفت: در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان و کادر اداری مدارس از حوادث غیرمترقبه و لزوم آمادگی آنان، مانور اسکان اضطراری و تخلیه امن به صورت همزمان در 41 مدرسه منطقه برگزار شد.
  سیدامیر محسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار بوشهر با بیان اینکه کار اصلی جمعیت، سرمایه‌گذاری در حوزه آمادگی و کاهش ریسک حوادث است، خاطرنشان کرد: به طور جدی پیگیر تدوین «طرح ملی مقابله با بحران» هستیم تا در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها، دستگاه‌ها وظایف روشن و مشخص داشته باشند.
  در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و  خانواده‌های معظم ایشان، یادواره
 40 شهید محله قیطریه در شمال تهران برگزار شد.
  یاسر گریوانی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از بهترین‌های راه‌های اصلاح و کاهش بداخلاقی‌ها و ناهنجاری‌های موجود در جامعه را ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ نماز بین اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های مربوط به ترویج فرهنگ نماز هم به‌عنوان یک کار تکلیفی و هم به‌عنوان یک برنامه و دستور شرعی در دستور کار قرار دارد.


Page Generated in 0/0504 sec