printlogo


کد خبر: 172720تاریخ: 1395/12/10 00:00
آوای شهر

رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد
افزایش گشت‌های پلیس در روزهای پایانی سال
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد. به گزارش میزان، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، پلیس هم طرح‌های ویژه‌ای را به منظور جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت مردم در سطح شهر به اجرا خواهد گذاشت. در روزهای منتهی به پایان اسفند شاهد افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر خواهیم بود. وی ادامه داد: شهروندان هم در کنار حضور پلیس خودشان باید موضوعاتی را در نظر بگیرند. کسبه که قصد نقل و انتقال پول به بانک‌ها را دارند، باید بشدت به توصیه‌های پلیس توجه کنند. خوشبختانه در سال‌های اخیر میزان نقل و انتقال پول نقد کاهش یافته است اما به صاحبان اصناف باز هم توصیه می‌کنیم پول‌ها را برای سپردن به بانک در ساعات شلوغ خیابان‌ها انتقال دهند و اگر میزان وجوه نقد زیاد است، با همراهی چندین نفر اقدام به جابه‌جایی پول کنند.

کشف 95 هزار دلار قاچاق  جاسازی شده در چمدان مسافر
95 هزار دلار قاچاق جاسازی شده در چمدان مسافر استانبول کشف و متهم به پرداخت جریمه 3میلیارد و 781میلیون ریالی محکوم شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، گزارش فرماندهی پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) مبنی بر کشف مبلغ 95 هزار دلار قاچاق جاسازی شده در چمدان و کوله‌پشتی مسافر ترکیه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و برای رسیدگی به شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرری ارجاع شد. شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم یادشده را علاوه به ضبط ارز کشف‌شده به نفع دولت، به پرداخت مبلغ
3 میلیارد و 781 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد و رأی صادره اجرا شد.

تجمع اعتراضی مدیران اتحادیه مؤسسات اتومبیل کرایه
تعدادی از مدیران اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه تهران به همراه رانندگان و تاکسیداران در اعتراض به اپلیکیشن‌های اینترنتی، روز گذشته مقابل ساختمان صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند. این گروه از رانندگان با برگزاری این تجمع  از حقوق صنفی خود دفاع کردند. بر اساس اخباری که در برخی رسانه‌های مجازی و سایت‌ها منتشر شده، روز گذشته تعدادی از مدیران آژانس اتومبیل کرایه تهران و تعدادی راننده آژانس و تاکسی با مطالبه تعطیلی شرکت‌های تاکسی اینترنتی غیرمجاز، مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع داشته‌اند. همچنین در این تجمع شعارهایی مانند «۵۰ سال خدمت وظیفه صنف ماست»، «دولت تدبیر و امید ما رو نکن ناامید» و «وزیر صنعت ما، حمایت حمایت» از سوی تجمع‌کنندگان سر داده شد.

اجرای طرح جمع‌آوری  معتادان متجاهر
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروش از 20 اسفند در 12 استان عملیاتی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیرکشور در حاشیه نشست مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از استانداران، مدیران کل سازمان بهزیستی، دادستان‌ها و فرماندهان انتظامی استان‌ها گفت: پیش از این، طرح یاد شده در تهران در طول 6 ماه اجرایی شد و با موفقیت همراه و در نتیجه به عنوان الگو مطرح شد که بر همین اساس آن را از 20 اسفند تا پایان خرداد در 12 استان اجرایی خواهیم کرد. رحمانی‌فضلی تصریح کرد: در این استان‌ها وجود 40 هزار معتاد متجاهر و خرده‌فروش پیش‌بینی می‌شود که در مرحله اول طرح
25 تا 30 هزار نفر را جمع‌آوری و به اردوگاه‌های مشخص منتقل خواهیم کرد. وزیر کشور گفت: معتادان در این اردوگاه‌ها هم درمان و هم طی روندی توانمند خواهند شد.
 


Page Generated in 0/0301 sec