printlogo


کد خبر: 172733تاریخ: 1395/12/10 00:00
رویدادها

رونمایی«بازارسازی فرهنگی»
کتاب «بازارسازی فرهنگی» نوشته محمدمهدی ایزدخواه منتشر شد و امروز(سه‌شنبه) در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی می‌شود. به گزارش مهر، این کتاب به بررسی بازار محصولات جانبی انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت‌محور در دنیا و ایران پرداخته و ضمن اشاره به شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان همچون باب‌اسفنجی و... این موضوع را مورد بررسی قرار داده که به نظر می‌رسد نخستین پژوهش جامع در حوزه محصولات فرهنگی شخصیت‌محور است. این اثر تلاش کرده است گامی باشد در بهبود عملکرد سازمان‌های فعال در حوزه محصولات فرهنگی بومی، در زمینه شناخت بازار و رفتار مصرف‌کننده، طراحی شخصیت‌ها و محصولات، جهت‌دهی به سلایق و شیوه ترویج آن در ذهن مصرف‌کنندگان که عمدتاً کودکان هستند. «بازارسازی فرهنگی» به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران منتشر شده است. برنامه رونمایی از کتاب «بازارسازی فرهنگی» امروز ۱۰ اسفند از ساعت 13:30 تا ۱۵ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، جنب بیمارستان شریعتی و دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی از برگزیدگان کتاب سال «حبیب»
بنیاد شعر و ادبیات داستانی در راستای حمایت از جریان‌های سالم ادبی و مردمی، با اهدای جوایز نقدی از برگزیدگان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور حمایت می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ بنیاد شعر و ادبیات داستانی در راستای حمایت از جریان‌های سالم ادبی و مردمی، با اهدای جوایز نقدی از برگزیدگان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور حمایت می‌کند. این بنیاد اعلام کرد همانند 2 دوره گذشته، برگزیدگان جشنواره ادبی انتخاب کتاب سال حبیب را مورد حمایت قرار خواهد داد.  براساس این گزارش، برگزیدگان هر بخش 20 میلیون ریال و تقدیرشدگان هر بخش 10 میلیون ریال از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد. مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پیش از اینها درباره تقدیر از برگزیدگان کتاب سال شهید غنی‌پور گفته بود خودش را متعهد می‌داند از جشنواره‌ای به قدمت، سلامت و خاستگاه جشنواره حبیب بیش از اینها حمایت کند اما از آنجا که شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه‌السلام اعلام کرده است حمایت‌ها به سمت برگزیدگان و کتاب‌های برگزیده برود، هدیه بنیاد شعر و ادبیات داستانی به برگزیدگان و تقدیرشدگان تعلق خواهد گرفت.

کمپین «به احترام آتش‌نشانان؛  نه به چهارشنبه سوری خطرناک»
کمپین «به احترام آتش‌نشانان؛ نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در اجرای نمایش ترن با حضور سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تشکیل شد. به گزارش فارس، نمایش «ترن» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا آذرنگ یکشنبه‌شب گذشته (8 اسفند) در حالی اجرا شد که سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز به تماشای این نمایش نشست. ملکی در پایان این نمایش از راه‌اندازی کمپین «به احترام آتش‌نشانان؛ نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در هیچ زمان و دوره‌ای دنبال پست و مقام نبودند اما همواره به میدان جنگی رفته‌اند که نمی‌دانند از آن زنده بیرون می‌آیند یا نه. اما مردم عزیز با هدف حفظ حرمت آتش‌نشانان هیچوقت ما را تنها نگذاشتند و این مایه افتخار هموطنان ما در سازمان آتش‌نشانی است. ملکی خطاب به مردم ادامه داد: امسال بنا داشتیم در آستانه فرا رسیدن جشن چهارشنبه‌سوری کمپینی برای جلوگیری استفاده از مواد محترقه راه‌اندازی کنیم. شما مطمئن باشید ما اصلا قصدی برای نفی جشن زیبا و باستانی چهارشنبه‌سوری نداریم، اتفاقا تصمیم داریم اگر وقت اجازه داد ما هم در کنار شما در این جشن حضور داشته و در کنار خدمت‌رسانی ویژه‌ای که در این روز ویژه داریم همراه شما شهروندان عزیز باشیم. وی افزود: اما با توجه به حادثه ساختمان پلاسکو و به احترام شهدای آتش‌نشانی که در این سانحه به شهادت رسیدند تصمیم گرفتیم کمپینی را با عنوان «به احترام آتش‌نشانان؛ نه، به چهارشنبه سوری خطرناک» راه‌اندازی کنیم که امیدواریم با در نظر گرفتن شرایط موجود چهارشنبه‌سوری بی‌خطری داشته باشیم.


Page Generated in 0/0061 sec